خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در اصفهان متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۶۸

بیش از نیم تن تریاک از دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در اصفهان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهانگفت: ماموران سخت کوش این فرماندهی توانستند ضربه مهلکی را بر باندهای قاچاق و سوداگران مرگ وارد کرده و بیش از نیم تن مواد مخدر را از آنان کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از صفهان؛ سردار " عبدالرضا آقاخانی " اظهار داشت: بر این اساس ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در اجرای طرح کنترل مبادی ورودی وخروجی به یک دستگاه خودروی زانتیا در محور بروجن - مبارکه مشکوک و به تعقیب آن پرداختند که سرانجام پس از عملیات تعقیب و گریز، راننده، خودرو را رها کرده و به بیابان های اطراف فرار می کند که با تلاش ماموران وی به همراه دو سرنشین دیگر دستگیر و از داخل خودرو مقدار ۲۵۱ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف می شود.

وی افزود: در عملیات دیگری که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد دو دستگاه تریلر کانتینر دار که از استان های جنوبی کشور به سمت اصفهان و تهران در حرکت بودند شناسایی و متوقف شده و در بازرسی از آنها مقدار ۲۲۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار آقاخانی همچنین از کشف ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات های جداگانه توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک، شهرضا و نایین این استان خبر داد و گفت: در عملیات های انجام شده تعداد دو باند بزرگ مواد مخدر منهدم، شش دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۱۰ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی متهمان دستگیر شده به همراه مواد کشف شده از آنان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند عنوان داشت: بیش از ۹۰ درصد از عملیات های پلیس بر علیه قاچاقچیان با روش های کاملاً علمی و تخصصی انجام می شود که نشان دهنده اشرافیت کامل پلیس استان اصفهان بر باندها و قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز