خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر نیرو در امور مسکن مهر:

خدمات زیربنایی مسکن مهر آبفای استان اصفهان بیش از حد انتظار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۹۹

استان اصفهان همیشه در اجرای پروژه های بخش آب و فاضلاب جلوتر از برنامه می باشد که این مهم بسیار حائز اهمیت است.

مشاور و نماینده وزیر نیرو در امور مسکن مهر گفت: اجرای به موقع و اصولی این پروژه ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیش از حد انتظار بوده است و ارائه خدمات زیربنایی در بخش آب و فاضلاب به واحدهای مسکن مهر فولادشهر از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر کمالی در بازدید از عملیات لوله گذاری خط انتقال آب و احداثمخازن ۱۰ و ۲۰ هزار مترمکعبی مسکن مهر فولادشهر، عملیات لوله گذاری آب محله های E۱، E۲، E۳ و محله های F، اجرای شبکه فرعی آب در محله CV، لوله گذاری فاضلاب محله های F، لوله گذاری کلکتور فاضلاب طرح مسکن مهر فولادشهر با ابراز خرسندی از چگونگی اجرای این پروژه ها گفت: استان اصفهان همیشه در اجرای پروژه های بخش آب و فاضلاب جلوتر از برنامه می باشد که این مهم بسیار حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به تخصیص اعتبارات به اجرای پروژه های زیربنایی در بخش آب و فاضلاب به واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: وزارت نیرو درصدد است به منظور تسریع در اجرای پروژه های زیر بنایی به واحدهای مسکن مهر اعتبارات لازم را از سوی دولت جذب نمایند که مطمئناً با جذب و تخصیص این اعتبارات پیشرفت قابل توجهی در تکمیل خدمات زیربنایی به واحدهای مسکن مهر حاصل می شود.

مشاور و نماینده وزیر نیرو در امور مسکن مهر گفت: احداثمخزن ۲۰ هزار مترمکعبی و ۱۰ هزار مترمکعبی آب مسکن مهر فولادشهر که حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته بیانگر سعی و تلاش مسئولان امر در خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر به این منطقه است.

امیر کمالی با بررسی چگونگی اجرای عملیات لوله گذاری کلکتور فاضلاب طرح مسکن مهر فولادشهر اعلام کرد: عملیات لوله گذاری کلکتور فاضلاب طرح مسکن مهر فولادشهر که به طول ۹ هزار و ۹۴۳ متر با هدف دفع فاضلاب طرح مسکن مهر اجرایی شده و در حال حاضر ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته بسیار حائز اهمیت است چرا که اجرای این عملیات کاهش آلاینده های زیست محیطی را دربر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز