خبرگزاری کار ایران

در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صورت گرفت:

افتتاح دپارتمان تخصصی آموزش‌های بیوتکنولوژی و مرکز سنجش مهارت کارآموزی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۹۵

با حضور و حمایت بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال دو آزمایشگاه مولکولی، اتاق پذیرش وآزمایش تشخیص طبی مرکز تخصصی آموزش های بیوتکنولوژی درفنی و حرفه ای اصفهان تکمیل و تجهیز شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان درمراسم افتتاحیه دپارتمان تخصصی آموزش‌های بیوتکنولوژی که با حضورمعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورصورت گرفت گفت: این دپارتمان با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال با حضور و حمایت بخش خصوصی شامل دو کلاس تئوری، دو آزمایشگاه مولکولی، اتاق پذیرش، آزمایش تشخیص طبی تکمیل و تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی اظهار داشت: این مجموعه در مساحت ۳۰۰ مترمربع فضای آموزشی، فضاسازی و با دستگاه ها و تجهیزات مدرن از جمله PCR، سانتریفیوژ یخچال دار، ترموشیکر، میکروسکوپ، الایزاریدر، میکسچر و… تجهیز شده است.

وی گفت: دپارتمان بیوتکنولوژی آماده ارائه رشته های مهارتی در زیرگروه استانداردهای حوزه صنعت، شاخه صنایع شیمیایی از جمله ارشد مهندسی ژنتیک، فن ورز آزمایشگر آزمایشگاهPCR، کاربری دستگاه ریل، طراحی پرایمر، تکنسین آزمایشگاه ژنتیک، طراحی پرایمر و… با ظرفیت سالانه بالغ بر ۲۵۰ نفر کارآموز است.

جلالی ادامه داد: همچنین مرکز سنجش مهارت کارآموزی اصفهان با ۳۰۰۰ مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی استانی در چهار طبقه به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز با استقبال از اینگونه فعالیت های چشمگیر بخش خصوصی در استان اصفهان قدردانی کرد.

با اختصاص تسهیلات کارآفرینی، اشتغالزایی در منطقه شرق اصفهان رونق می گیرد

همچنین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورو نیره اخوان بیطرف نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی فاز اول مرکز سنجش مهارت کارآموزی اصفهان نیز افتتاح شد.

در ادامه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان در خصوص جدی گرفتن مبحثاشتغال پایدار و صیانت از نیروی کار تاکید کرد.

حسن کامران اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده پیرامون مبحثاشتغالزایی منطقه شرق اصفهان از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) به زودی تسهیلات کارآفرینی به این منطقه اختصاص می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز