خبرگزاری کار ایران

با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صورت گرفت:

بهره‌برداری از پایگاه بهداشتی حضرت ابالفضل(ع) سده لنجان با کمک خیرین و شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۴۲

پایگاه بهداشتی حضرت اباالفضل(ع) سده لنجان، توسط خانواده مرحوم امیرقلی ادیبی و کمک شهرداری سده لنجان ساخته شده است که خدماتی چون درمان بیماران، مراقبت بهداشت خانواده مادر و کودک، سالمندان، میانسالان، مامایی، مبارزه با بیماریها را به مردم ارائه می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان در آئین بهر ه برداری از پایگاه بهداشتی حضرت اباالفضل(ع) سده لنجان گفت: کار ساخت این پایگاه بهداشتی از سال ۹۰ در زمینی به مساحت ۵۷۰ مترمربع و ۲۵۰ متر زیربنا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لنجان، علیرضا انتظاری هزینه ساخت این پایگاه بهداشتی را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد وافزود: این مرکز بهداشتی توسط خانواده مرحوم امیرقلی ادیبی از خیران شهر و با کمک شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان ساخته شد.

وی افزود: این پایگاه به بیش از یک سوم جمعیت شهر سده لنجان خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه می کند.

وی تصریح کرد: درمان بیماران، مراقبت بهداشت خانواده مادر و کودک، سالمندان، میانسالان، مامایی، مبارزه با بیماریها از جمله خدماتی است که در این پایگاه ارائه خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان افزود: توسعه این مرکز بهداشتی از جمله تاسیس آزمایشگاه، دندانپزشکی در آینده نزدیک انجام می شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: به رغم بودجه خوبی که برای حوزه سلامت در کشور ما اختصاص یافته اما در مقایسه با کشورهای دیگر وضعیت ما چندان خوب نیست.

ˈمجید منصوریˈ علت این امر را تحریم ها، افزایش هزینه ها و سو مدیریت دانست و اظهار امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید اقدامات بهتری در بخش سلامت انجام شود.

وی وضعیت بیمارستان شهدای لنجان در زرین شهر را مناسب ندانست و از مسوولان خواست برای بهبود وضعیت این بیمارستان اقدام کنند.

نماینده مردم لنجان همچنین از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست برای بهبود وضعیت آلایندگی صنایع مستقر در این شهرستان که تاثیر مستقیم بر سلامت مردم دارد اقدامات جدی انجام دهند.

شهر سده لنجان از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن نزدیک بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز