خبرگزاری کار ایران

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان اصفهان تاکید کرد:

تنها با تکیه بر بخش دولتی نمی توان پروژه های عمرانی منابع طبیعی را اجرایی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۱۸

گزینه راهبردی و تاثیر گذاربرای اجرای پروژه های منابع طبیعی توجه مردم و مشارکت آن هاست لذا فراگیری مهارت های ارتباطی و برخورداری از روابط عمومی پویا برای مدیران ستادی و شهرستانی مورد تاکید است.

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان اصفهان در جلسه روسای ادارات ستادی و شهرستانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی منابع طبیعی با تکیه بر بخش دولتی به تنهایی ما را به اهداف سازمانی نایل نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد حسین شاملی اضافه کرد: گزینه راهبردی و تاثیر گذار، توجه به مردم و مشارکت آن هاست لذا فراگیری مهارت های ارتباطی و برخورداری از روابط عمومی پویا برای مدیران ستادی و شهرستانی مورد تاکید است.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان نیز در این جلسه به ارائه موضوع مخاطب شناسی و مخاطب پژوهی در منابع طبیعی پرداخت و ۱۴ گروه مخاطب موثر را معرفی نمود.

رضا خلیلی دو گروه از مخاطبان یعنی بهره برداران منابع طبیعی و قانون گذاران را از سایر گروه ها ممتاز دانست و خواستار تدوین طرح جامع فرهنگی برای همه مخاطبان شد.

استاد دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان نیزدر این برنامه به تشریح اهمیت و ابعاد مقوله ارتباطات پرداخت و ارزش های حاکم بر رفتار ارتباطی را بر شمرد گفت: امروز در دنیای رسانه و منابع طبیعی و محیط زیست پیوند خورده و گروه های مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهند.

عشقی زاده، مطالعه سیاحت نامه ها ی موجود در تاریخ و ادبیات کشورمان را متذکر شد و افزود: اکثر شکایات مردم با شنیدن قابل حل است و مدیرانی که روابط عمومی مدارند با بهره گیری از افکار عمومی و مشورت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، واقعیت گویی و رعایت اخلاق، قادر خواهند بود ارتباطی اثر بخش با مخاطبان مشکلات سازمانی را مرتفع نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور بیش از پنجاه نفر از روسای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هابرگزار شد از روسای فریدن، گلپایگان، لنجان و خور و بیابانک که عملکرد مناسبی در بخش های مطبوعات و صدا و سیما داشته اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز