خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه تاکید کرد:

برای ایجاد اشتغال پایدار شهرستان میمه به درآمد پایدار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۶۲

اصلاح فرهنگ لازمه تغییر جهت به سمت پیشرفت است اگر فرهنگ موجود که در بین برخی از مردم حاکم است تغییر یابد حساسیت های کاذب رنگ می بازد. امروزه وقت حرکت به سمت جلو است و اگر در این راه کسانی بخواهند با کج فکری و کوته نظری مانع حرکت سازنده دیگران شوند به طور حتم با دامن زدن به مسائل حاشیه ای خیانتی بزرگ به بخش میمه کرده اند.

فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه با اشاره به قابلیت های بخش میمه اظهار داشت: در حال حاضر اساسی ترین موضوعی که در بخش میمه خودنمایی میکند، بحثتوسعه و ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا بصیری؛ با اشاره به اینکه باید کاری کرد که از مهاجرت جلوگیری به عمل آید گفت: باید درصد افزایش جمعیت در مقابل کاهش آن به سمت و سویی سوق پیداکند تا به مرور زمان، شاهد کاهش جمعیت در بخش میمه نباشیم.

وی نبود درآمد پایدار در بخش میمه را بزرگ ترین معضل بخش دانست و افزود: شهرداری های میمه، وزوان و لایبید درآمد پایدار ندارند از این رو باید به سمت جذب سرمایه گذار و توسعه بخش قدم های اساسی بردارند تا هم اشتغالزایی امکان پذیر گردد و هم ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه متوازن نقش بندد.

وی با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده گفت: معظم له امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری نموده اند و وظیفه همه آحاد ملت است که با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری به سوی اهداف تعیین شده گام بردارند.

بصیری ادامه داد: به یقین خارج نمودن بخش میمه از مظلومیت و وضعیت موجود تلاشی همه جانبه از سوی همه مردم بخش را میطلبد که این خود موضوعی است که به تحقق شعار مقام معظم رهبری در بخش میمه کمک خواهد کرد. در بحثاقتصاد باید شرایطی بوجود آید که با رونق کار و سرمایه وضعیت موجود بخش میمه تغییر یابد.

وی تصریح کرد: در این میان فرهنگ نیز موضوعی است که باید مورد توجه و دقت همگان قرارگیرد. به طور مثال حساسیت هایی که بین شهرهای میمه و وزوان وجود دارد باید بررسی کارشناسی شود. به نوعی واکاوی فرهنگی باید صورت گیرد. مردم نیز نقش اصلی را در بهبود این روند خواهند داشت.

فرماندار شهر ستان میمه افزود: اگر به این موارد توجه کافی و وافی گردد، در بخش میمه برد برد شکل میگیرد و اگر هم غیر از این باشد با نهایت تاسف باید بگویم برای همه چیزی جز باخت در پی نخواهد داشت.

وی اولین بازدید در شروع دوره فعالیت خود را از بخش میمه ذکر کرد و گفت: بخش میمه در ادوار گذشته مغفول مانده که ما در فرمانداری شهرستان بر آن هستیم تا با توجه به شرایط موجود و استفاده از پتانسیل افراد توانمند در شورای سیاست گذاری و اتاق فکر فرمانداری، فضای جدیدی را برای بخش میمه باز کنیم تا بتوانیم اقدامات هدف گذاری شده را بر اساس برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت به منصه ظهور برسانیم. به یقین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برآن هستیم تا وضعیت مدیریتی بخش میمه را بهینه سازیم تا بتوانیم یادگاری نیک به جای گذاریم و بخش میمه را از این روزمرگی که به آن دچار شده خارج سازیم.

بصیری، اصلاح فرهنگ را لازمه تغییر جهت به سمت پیشرفت دانست و گفت: اگر فرهنگ موجود که در بین برخی از مردم حاکم است تغییر یابد و اصلاح شود، حساسیت های کاذب نیز رنگ می بازد. همه باید به این توجه داشته باشند که امروزه وقت حرکت به سمت جلو است. حرکت به سمت تغییر و توسعه. همه باید با برنامه باشند و اگر در این راه کسانی بخواهند با کج فکری و کوته نظری مانع حرکت سازنده دیگران شوند به طور حتم با دامن زدن به مسائل حاشیه ای خیانتی بزرگ به بخش میمه کرده اند

فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته بخش میمه به خصوص دو شهر میمه و وزوان درگیر مسائل حاشیه ای شده اند که در مقابل موضوعاتی که به عرض رساندم هیچ ارزشی ندارد. ممکن است اختلافی بوجود آید ولی نباید منجر به موارد حاشیه ای گردد. اینها مورد قبول نیست.

وی بیان داشت: تاکید ما بر این است که تمکین به قانون مهمترین اصل است واگر موارد اختلافی نیز وجود دارد از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری گردد که قطعا نتایج آن برای همه لازم الاجراست. چه نیکو و پسندیده است اگر این حساسیت ها ودلسوزی ها همه و همه به سمت وسوی وفاق و وحدت ملی و انسجام پیش برود و همه شاهد رشد و شکوفایی بخش میمه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز