خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه اعلام کرد:

استفاده از سامانه پیام کوتاه برای اطلاع از مسیر اتوبوس‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۳۵

شهروندان می توانند با ارسال شماره خط مورد نظر به سامانه پیامک «۱۰۰۰۰۳۱۳۱» از اطلاعات آن خط شامل سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس ها و مسیر خط آگاهی یابند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در راستای اطلاع رسانی جامع و بهنگام به شهروندان و مسافران اتوبوسرانی «سامانه پیام کوتاه اطلاع رسانی خطوط» به شماره «۱۰۰۰۰۳۱۳۱» راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عباس روحانی اظهار داشت: همچنین «وب سایت برنامه ریزی سفر به نشانی www. buslinesinfo. ir» در اتوبوسرانی اصفهان طراحی و راه اندازی شد.
وی افزود: در این سامانه ها اطلاعات خطوط گذرانده از ایستگاهها، اماکن تاریخی، تفریحی و تجاری، میادین اصلی و غیره به شهروندان ارائه می شود.
روحانی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با ارسال شماره خط مورد نظر به سامانه پیامک «۱۰۰۰۰۳۱۳۱» از اطلاعات آن خط شامل سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس ها و مسیر خط آگاهی یابند.
وی تصریح کرد: همچنین با ورود به سایت «www. buslinesinfo. ir» و وارد نمودن نام ایستگاه‌های مبدا و مقصد در قسمت برنامه ریز سفر، اطلاعات مربوط به محل سوار شدن به اتوبوس، جابه جایی خط، نحوه دسترسی به مقصد و هزینه سفر را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز