خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت مسکن مهر در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۵۴

اصفهان با تحویل بیش از ۱۶۲ هزار واحد مسکن مهر رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سهم مسکن مهر استان اصفهان ۲۱۶ هزار و ۲۹۳ واحد بوده است که تاکنون ۱۶۲ هزار و ۳۵۵ واحد آن افتتاح و استان اصفهان با تحقق ۷۵ درصدی، رتبه اول ساخت و تحویل مسکن مهر کشور را به خود اختصاص داده است گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۷۷ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که تاکنون ۶۴ هزار و ۵۵۲ واحد آن تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده پیشرفت فیزیکی واحدهای استان اصفهان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر را ۸۵ درصد عنوان کرد و افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی در کشور حدود ۶۰ درصد است که طبق آمار استان اصفهان در این زمینه پیشرو بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تعداد مسکن مهر شهرهای جدید را ۴۸ هزار واحد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۲۳ هزار واحد آن افتتاح و به متقاضیان تحویل شده است.

وی با اشاره به ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده، از ساخت۱۰ هزار و ۶۷۴ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار واحد آن تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

محمودزاده در خصوص مسکن مهر روستایی خاطر نشان کرد: ۴۲ هزار و ۱۴۱ واحد سهم مسکن مهر روستایی استان اصفهان بوده است که از این تعداد تاکنون ۳۵ هزار و ۹۲۸ واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی پیشرفت فیزیکی متوسط واحدهای مسکن مهر استان اصفهان را اعم از مسکن شهری و روستایی ۷۵ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۳ هزار و ۹۳۸ واحد دیگر از باقیمانده پروژه مسکن مهر استان در حال ساخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز