خبرگزاری کار ایران

به منظور تامین امکانات رفاهی در جاده های استان اصفهان؛

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی در شهرستان اردستان کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۲۳

کلنگ احداثمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی با مساحت ۲ هکتار با هزینه ای بالغ بر ۰ ۲ میلیارد ریال در کیلومتر۵محوراردستان – بادرود به زمین خورد.

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان در مراسم کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی شهرستان اردستان، هدف از احداثاین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی را ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین امکانات خدماتی و رفاهی در طول محور و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت واحدهای منفرد خدماتی بیان کرد و گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی با مساحت عرصه ۲ هکتارو مساحت اعیانی ۲ هزار متر مربع و سرمایه گذاری حدود ۰ ۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی اظهار داشت: مجتمع خدماتی رفاهی فدائی ازمجتمع‌های درجه ۴ می‌باشد که اشتغال زایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم را ایجاد می نماید.

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه دارای امکاناتی همچون جایگاه سوخت و گازوئیل، رستوران، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، غرف تجاری، تعمیرگاه، خدمات خودرو و… برای ارائه خدمات به مسافران است.

مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان با اشاره به اینکه استان اصفهان با داشتن۳۴ مجتمع رتبه اول رادر تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را در کشور دارد تصریح کرد: با کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی تعداد مجتمع های در حال احداثاستان به ۱۷ باب می رسد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی جهت رفع مسائل و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی اذعان داشت: امیدواریم با یاری مسؤلان ارشد استانی بتوانیم مشکلات سرمایه گذاری در این بخش را به حداقل برسانیم.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به حضور گردشگران و مسافران بسیار در این استان افزود: باید در بحثگردشگری بتوانیم این مراکز خدماتی رفاهی را به نوعی توسعه دهیم.

گفتنی است مراسم کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فدائی با حضور مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردستان، معاون فرماندار وبخشدار مرکزی اردستان، رئیس اداره راه اردستان، مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان وتشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان اردستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز