خبرگزاری کار ایران

مدیردرمان تامین اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد:

با اجرای سیستم نظام ارجاع؛ از سرگردانی بیماران در مراکز درمانی کاسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۷۹

تخصصی تر کردن مراکز درمانی با ایجاد نظام ارجاع داخلی از راه حل های جلوگیری از سرگردانی بیماران در مراکز درمانی است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان اصفهان در معارفه سرپرست دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تخصصی‌تر کردن مراکز با ایجاد نظام ارجاع داخلی را از راه حل‌های جلوگیری از سرگردانی بیماران در مراکز درمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اعتصام‌پور، ادامه داد: همت ما در این است که با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای بهبود نظام سلامت با گامهای بلند حرکت کنیم و در این راه خواسته من از تشکل‌های کارگری این است که با چشمان تیز بین خود مشکلات را به ما گوشزد کنند و اجازه دهند مدیریت به دور از حاشیه‌ها با دیدگاه‌های کار‌شناسی به حل آن‌ها بپردازد.

وی در این مراسم که با حضوراعضای شورای همسویی سازمان‌های بیمه گر، مسوولین تشکل‌های کارگری، روسای مراکز تابعه برگزار شد اظهار داشت: حرکت جهادی بدون تحول و برنامه ریزی امکان پذیر نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: انتظار من از ریاست جدید دفتر، استفاده از تجربیات گرانقدر روسای گذشته وتشکیل شورای R&D در جهت توسعه دفتر است.

گفتنی است، مراسم قدردانی از زحمات احمد اسماعیلی و معرفی فرشاد اکبری به عنوان سرپرست دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی با حضورمسئولان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز