خبرگزاری کار ایران

شب گذشته در اصفهان صورت گرفت؛

اجرای طرح همسان سازی کد تلفن ثابت در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۲۷

با توجه به مشکلات خشکسالی وکمبود آب و همچنین آلودگی هوا باید محور توسعه استان، بخش خدمات به مفهوم عام باشد و اولین و مهم‌ترین زیر ساخت، مخابرات و ارتباطات است.

طرح همسان سازی کد و هشت رقمی شدن تلفن های ثابت استان اصفهان شب گذشته ۷ خردادماه رسما اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ استاندار اصفهان در آیین اجرای همسان سازی کد تلفن ثابت استان اصفهان گفت: همسان سازی کد تلفن ثابت کار بزرگی است و دسترسی راحت مخاطبان را فراهم می‌کند.

رسول زرگرپور با اشاره به شعار روز جهانی ارتباطات مبنی بر «ارتباطات، پهنای باند و توسعه پایدار» اظهار داشت: گرچه بنا به رهنمود مقام معظم رهبری مدظله العالی کلمه پیشرفت و عدالت را به جای توسعه پایدار بکار می‌بریم، ولی یقینا ارتباطات مهم‌ترین زیرساخت برای پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه در کشور توانسته‌ایم از این تکنولوژی و فناوری به خوبی استفاده کنیم و استان اصفهان هم توانسته رتبه اول را در استفاده بهینه از این فناوری به خود اختصاص دهد.

زرگرپور تصریح کرد: با توجه به مشکلات خشکسالی وکمبود آب و همچنین آلودگی هوا باید محور توسعه استان، بخش خدمات به مفهوم عام باشد و اولین و مهم‌ترین زیر ساخت، مخابرات و ارتباطات است.

وی اذعان داشت: برای توسعه گردشگری و سرمایه گذاری‌های مختلف وایجاد بورس کالا نیاز به توسعه ارتباطات و مخابرات است و شرکت مخابرات باید گامهای بلندی در این زمینه بردارد.

لازم به ذکر است اجرای همسان سازی کد تلفن ثابت استان اصفهان پس از شش ماه کار گسترده انجام شده است وکد استان اصفهان به ۰۳۱ تغییر یافته و کلیه شماره تلفن‌های ثابت استان اصفهان ۸ رقمی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز