خبرگزاری کار ایران

سرپرست آموزش شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

پیش بینی ۱۵۰هزار نفر ساعت آموزش، ویژه کارکنان شرکت گاز استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۴۷

از این میزان، ۷۳ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت ویژه کارکنان رسمی و ۶۵ هزار نفر ساعت برای نیروهای پیمانی برگزار شده است.

سرپرست آموزش شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اجرای بیش از ۱۳۸ هزار نفر ساعت آموزش کارکنان در سال ۱۳۹۲ گفت: از این میزان، ۷۳ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت ویژه کارکنان رسمی و ۶۵ هزار نفر ساعت برای نیروهای پیمانی برگزار شده است.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سید احمد خدایی با بیان اینکه پیش بینی شده تا پایان سال ۱۵۰هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان برنامه ریزی شود افزود: سال گذشته ۲۹ هزار نفر ساعت آموزش نیز به کارآموزان شرکت اعم از دانش آموزان و دانشجویان اختصاص داشته است.
سرپرست آموزش شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: ما باید به دنبال اثر بخشی دوره‌های آموزشی باشیم وبازخورد آن را در عملکرد کارکنان مشاهده کنیم.
خدایی گفت: دوره‌های آموزشی که سال گذشته برای نیروهای قرار دادی برگزار شد روحیه خود باوری، احساس هویت و تعلق سازمانی را در این کارکنان ارتقاء بخشید و موجب شد کارکنان با شادابی و نشاط بیشتری سرکار حاضر شوند.
سرپرست آموزش شرکت گاز استان اصفهان به برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی ویژه مدیران اشاره داشت و گفت: امسال با هدف بروزرسانی دانش مدیران در زمینه‌های شیوه‌های نوین مدیریتی، رهبری، تفویض اختیار و خصوصی سازی و… دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.
وی پیش بینی برنامه ریزی‌های آموزشی امسال را بر اساس ارزیابی عملکرد کارکنان با توجه به پست‌های سازمانی آن‌ها و همچنین با توجه به نیاز‌های آموزشی که از سوی کمیته‌های مختلف شرکت به آموزش مترتب شده اعلام کرد.
خدایی نقش آموزش در شرکت گاز اصفهان را یک سرمایه گذاری رفیع عنوان کرد و ادامه داد:
این واحد با پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت آموزش بر اساس استاندارد ISO۱۰۰۱۵ مکانیزم آموزش را برنامه ریزی کرده است.
سرپرست آموزش شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: بر اساس این استاندارد فرایند آموزش به ۴ مرحله تقسیم می‌شود؛ نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا، و ارزشیابی اثر بخشی که با استقرار این سیستم تقسیم کار وسازماندهی دوره‌ها به صورت سالانه، ماهیانه و هفتگی انجام می‌گیرد.
وی با تاکید بر اثر بخشی دوره‌های آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها ایجاد انگیزه و سه تغییر اساسی در دانش، مهارت‌های فردی و نوع نگرش کارکنان می‌باشد به گونه‌ای که هر کارمند در جایگاه خود اثر بخشی لازم را حس نماید.
وی از تهیه نرم افزار جامعی در راستای سیستم ISO۱۰۰۱۵ اظهار داشت: این نرم افزار امکان آموزش مجازی را برای تمامی کارکنان فراهم می‌آورد که مراحل اولیه مطالعاتی آن شروع و مقرر گردیده مطالب آموزشی ابتدا در استودیو اجرا و پس از آن جهت بهره برداری در وب سایت بارگزاری شود.
وی مزیت آموزش مجازی را در رابطه با مدیریت زمان بسیار موثر برشمرد و افزود: افراد می‌توانند خارج از وقت اداری برای این دوره‌های مجاز ی برنامه ریزی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز