خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورای شهر اصفهان:

هتل‌سازی در شورای شهر اصفهان به صورت ویژه پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۸۹

با هدف توسعه مراکز اقامتی در شهر اصفهان و توسعه زیرساخت‌های گردشگری، شورای شهر سرمایه گذارانی را که خواستار سرمایه گذاری در ساخت هتل و مراکز اقامتی گردشگری هستند به صورت ویژه درخواست آنان را بررسی می‌کند.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، ‌حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هتل سازی در اصفهان به صورت ویژه در شورای شهر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «سیدکریم داودی» در چهارمین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان افزود: با هدف توسعه مراکز اقامتی در شهر اصفهان و توسعه زیرساختهای گردشگری، شورای شهر سرمایه گذارانی را که خواستار سرمایه گذاری در ساخت هتل و مراکز اقامتی گردشگری می‌باشند به صورت ویژه درخواست آنان را بررسی می‌کند.

وی اظهار داشت: برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان نیازمندیم که اهمیت این صنعت برای مسوولین شناخته شود و فرهنگ سازی در بین مردم برای توجه به این صنعت صورت گیرد.

وی از آمادگی شورای شهر برای بررسی راهکارهای توسعه گردشگری اصفهان خبر داد و گفت: تاکنون جلسات متعددی با سازمان‌های خدماتی شهرداری از جمله تاکسیرانی، اتوبوسرانی، زیبا سازی، عمران، حمل و نقل و… برگزار و راه‌های ارایه خدمات بهتر به گردشگران خارجی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی از نبود امکانات زیرساخت‌های گردشگری متناسب با جذابیت‌های اصفهان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در اصفهان یک رستوران که منوی غذای خارجی با ملیت‌های مختلف داشته باشد نداریم و این نقطه ضعفی برای یک شهر توریستی است.

وی از سودده بودن هتل سازی در اصفهان خبر داد و گفت: با برنامه‌هایی که شورای شهر و اتاق بازرگانی برای جذب گردشگران خارجی دارد می‌توان به سرمایه گذاران در بخش هتل سازی امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز