خبرگزاری کار ایران

تسهیلات نقدی برای چهار دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۶۳

در سال تحصیلی۹۴-۹۳جایزه نقدی «صنایع حامی ممتازین» به دانشجویان جدیدالورود کار‌شناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء می‌شود.

دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به چهاردانش آموخته بر‌تر مقطع کار‌شناسی که برای تحصیل در مقطع کار‌شناسی ارشد سال تحصیلی ۹۴-۹۳ این دانشکده را انتخاب کنند جوایز نقدی هر یک به ارزش ۲۵ میلیون ریال اعطا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: دانش آموخته بودن متقاضیان در یکی از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و شیراز از جمله شرایط دانشجویان به منظور دریافت این جایزه است.

کدخدایی افزود: لازم است این دانشجویان حائز شرایط ورود بدون آزمون در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و یا در کنکور کار‌شناسی ارشد سال ۱۳۹۳ رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کرده باشند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند رزومه تحصیلی، فرم تکمیل شده تقاضا و مدارک لازم را به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک ارسال نموده که برندگان این جایزه پس از بررسی‌های لازم در مهر ماه ۱۳۹۳ معرفی خواهند شد.

گفتنی است علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www. mech. iut. ac. ir مراجعه و مدارک تکمیل شده خود را به آدرس: اصفهان، میدان استقلال، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده مهندسی مکانیک، دفتر تحصیلات تکمیلی، کد پستی ۸۳۱۱۱-۸۴۱۵۶ ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز