خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

شب شعر مقاومت با موضوع خرمشهر در سالن فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۵۷

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تئاتر آستانه به کارگردانی محسن عرب زاده با موضوع خرمشهر و شهدای گمنام از اول تا ۱۶ خرداد ماهدر اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار، حوزه هنری اصفهان برنامه‌های مختلفی را در رشته‌های ادبیات، شعر، تئا‌تر برای گرامیداشت این روز در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید عظیم فاطمی تصریح کرد: برنامه رونمایی از کتاب «کمی تا آخردنیا» نوشته آزاده محمدرضا آقا محمدی در گلپایگان با همکاری سپاه این شهرستان در روز شنبه سوم خردادماه و برنامه شب خاطره سمیرم با همکاری سپاه این منطقه برگزار می‌شود.

وی اجرای تئا‌تر آستانه به کارگردانی محسن عرب‌زاده و نویسندگی محسن رهنما با موضوع خرمشهر و شهدای گمنام که از اول تا ۱۶ خرداد ماه در ساعت ۱۹ در موزه خط واقع در خ آبشار - پارک ایثارگران برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد.
فاطمی تجلیل از بهترین‌های خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری همزمان با سالروز تأسیس خانه کاریکاتور درساعت ۱۹ الی ۲۰ در خانه هنرمندان اصفهان را از دیگر برنامه‌های ویژه این حوزه بیان کرد و افزود: جلسه شب شعر مقاومت و پیروزی با همکاری بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در روز پنج شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مجتمع فرهنگی فرشچیان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز