خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:

سایت دانشگاه صنعتی اصفهان مورد حمله هکرها قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۵۱

دانشگاه صنعتی اصفهان طی روزهای گذشته توسط یک گروه سایبری مخرب وشناخته شده موسوم به آنونیموس " Anonymous " که از مرزهای خارج ازکشور هدایت می شود مورد حمله منع دسترسی توزیع شده(DDOS) قرار گرفته است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان طی روزهای گذشته توسط یک گروه سایبری مخرب وشناخته شده موسوم به «Anonymous» که از مرزهای خارج ازکشور هدایت می‌شود مورد حمله منع دسترسی توزیع شده(DDOS) قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ مسعود رضا هاشمی با اشاره به مشکلات بوجود آمده براثر حمله سایبری به پهنای باند این دانشگاه، از پیگیری‌ها به منظور مقابله این حمله توسط شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد.
وی غیرقابل دسترس شدن کل پهنای باند این دانشگاه به دلیل اشغال آن توسط حجم عظیمی از بسته‌های مشخص که توسط این گروه مخرب سایبری ارسال می‌شود را عمده‌ترین مشکل بوجود آمده در این حمله سایبری عنوان کرد.
عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق وکامپیو‌تر دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به جایگاه پراهمیت این دانشگاه بعنوان یکی از مراکز مهم علمی و تحقیقاتی کشور، بر لزوم ارائه خدمات اینترنتی مناسب، امن و قابل اعتماد در مقابل تهدیدهای سایبری توسط شرکت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات تأکید کرد.
هاشمی با بیان اینکه رفع مشکلات ناشی از حمله سایبری به پهنای باند دانشگاه صنعتی اصفهان همچنان درحال پیگیری است ابراز امیدواری کرد تا با توجه ویژه مسئولین وکار‌شناسان مربوطه، این مشکل در اسرع وقت مرتفع گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز