خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان اصفهان اعلام کرد:

توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی از مهم‌ترین اهداف پست در سال ۹۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۷۷

با گسترش فرهنگ و روحیه جهادی در ادارات پست می توانیم موجبات آسایش و رفاه مردم را از طریق خدمت رسانی بهتر فراهم کنیم.

مدیرکل پست استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات سنگ زیر بنای پست نهاده شده و در اصل با قدمت دیرینه ای که پست در کشور دارد و ارتباطات متعددی که از لحاظ سیستم های مخابراتی شکل گرفته است؛ همه زیر بنای شبکه پستی کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید سعید رجالی اظهار داشت: با گسترش فرهنگ و روحیه جهادی در ادارات پست می توانیم علاوه بر تحقق شعار سال جاری، موجبات آسایش و رفاه مردم را از طریق خدمت رسانی بهتر فراهم کنیم.

رجالی امتیازات ویژه اداره کل پست استان اصفهان را برای کسب این امتیاز در داشتن چهار شاخص ارتقای کیفیت، تولید ترافیک، افزایش درآمد و مدیریت هزینه ها عنوان کرد و افزود: اداره کل پست استان اصفهان در سال گذشته موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد.

وی اذعان داشت: در سال گذشته ۳۱ میلیون مرسوله پستی از استان اصفهان به سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور صادر شد که این میزان برای واردات به استان ۲۳ میلیون مرسوله پستی بود.

مدیرکل پست استان اصفهان خاطر نشلان کرد: در سال گذشته ۱۵۶ هزار موسوله اینترنتی از استان صادر شده است که این میزان نسبت به سال ۹۱ رشد ۳۵ درصدی داشته است.

وی بیان داشت: ۱۱۰ قرارداد برون سپاری در زمینه خطوط پستی، ۸ قرارداد جمع آوری مرسولات پستی از دفاتر دولتی و پیشخوان و فعالیت ۸۵ خط ICT روستایی از دیگر اقدامات پست استان تاکنون بوده است.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: در سال گذشته به کارکنان پست بیش از ۱۵ هزار ساعت آموزش تخصصی ارائه شد و در سال جدید نیز آموزش های مهارت محور به کارکنان ارائه خواهد شد.

وی افزود: اداره کل پست استان اصفهان در سال گذشته توانست علاوه بر کسب رتبه برتر در سطح کشور، رتبه اول شاخص های روابط عمومی ها را نیز از آن خود کند.

رجالی با اشاره به اینکه برای سال جاری شش هدف کلی ترسیم کرده ایم، گفت: افزایش سهم از بازار خدمات پستی، افزایش توان اقتصادی و رشد بهره وری و نوآوری در خدمات و محصولات، ارتقای کیفیت خدمات پستی و افزایش رضایت ذی نفعان، توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی از جمله محورهای این فعالیت است.

وی افزود: گسترش خرید و فروش اینترنتی با توجه به ظرفیت های زیاد اصفهان، ارائه سرویس های مورد نیاز شهرک های صنعتی از طریق پست لجستیک، مستقیم و دی. ام نیز جزء اهداف پست در سال جاری می باشد.

رجالی با بیان اینکه در سال جاری ۵ خدمت پستی به فعالیت های پست اصفهان اضافه شده است، گفت: سرویس مرسولات پیشتاز با تعهد زمانی توزیع برای افرادی که در محل کار حضور ندارند، ایجاد باجه های سرویس الکترونیکی در پست، سرویس امانات کرایه، تجهیز غرفه ها و باجه های الکترونیکی برای خدمات ثبت نام شهروندان و ارائه قراردادهایی برای ثبت نام اینترنتی مانند فروش بلیت هوایپما و قطار اتوبوس تامین اجتماعی و بیمه سلامت از این جمله است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز