خبرگزاری کار ایران

بر اساس تفاهمنامه همکاری منعقده بین آیریس و شهرداری اصفهان؛

اصفهان به عنوان اولین شهر در خاورمیانه به آیریس راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۶۵

شهرداری اصفهان به منظور توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات با سایر کشورها به ویژه شهرهای خواهرخوانده اصفهان با مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری(آیریس) تحت نظر یونسکو تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

معاون هماهنگی و امور بین‌الملل شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به منظور توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات با سایر کشور‌ها به ویژه شهرهای خواهرخوانده اصفهان تفاهم‌نامه همکاری با مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری(آیریس) تحت نظر یونسکو در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و فناوری‌های پارک منعقد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه همکاری با مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری(آیریس) افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی در سایر کشور‌ها به ویژه شهرهای خواهرخوانده و برپایی کارگاه‌های آموزشی ملی و بین‌المللی در داخل کشور با همکاری شهرداری، مرکز آیریس و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از جمله موارد این تفاهم است.

وی معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های شهر اصفهان و فعالیت‌های سه طرف در مجامع بین‌المللی را از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه، شرکت تحقیقاتی و مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری(آیریس) برشمرد و تصریح کرد: فعال کردن روابط و همکاری‌های علمی، تاریخی، گردشگری و فناوری بین‌المللی با شهرهای مطرح جهان به ویژه شهرهای خواهرخوانده و تهیه برنامه بلند مدت برای ارتقای این روابط و همکاری به منظور توسعه دیپلماسی شهری و دیپلماسی علم و فناوری از مفاد این تفاهم است.

معاون هماهنگی و بین‌الملل شهرداری اصفهان در ادامه اظهار داشت: همکاری به منظور تولید دانش بومی مدیریت شهری و مشارکت در ایجاد مرکز رشد فناوری مدیریت شهری و همکاری در راه‌اندازی مرکز رشد بین‌المللی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از دیگر مفاد تفاهم‌نامه مابین شهرداری، شهرک علمی و تحقیقاتی و مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری(آیریس) است.

گفتنی است به منظور تسریع در روند عملیاتی کردن مفاد این تفاهم معاون هماهنگی و بین‌الملل شهرداری اصفهان و مدیر روابط بین‌الملل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز منطقه‌ای آیریس برای انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم به عنوان نمایندگان شهرداری اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و آیریس معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز