خبرگزاری کار ایران

برای ایجاد زیر ساخت‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران؛

شرکت توسعه گردشگری استان اصفهان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۹۱

همکاری شورای شهر، شهرداری و استانداری در راستای تقویت صنعت گردشگری برای توسعه صنعت گردشگری، می‌تواند فضای اقتصادی استان اصفهان را برای ایجاد زیرساخت ها متحول سازد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در جمع اعضای کمیسیون گردشگری تصریح کرد: سند آمایش سرزمین استان اصفهان بر مبنای توسعه بخش خدمات از جمله گردشگری تنظیم شده است و فعالان اقتصادی با چنین رویکردی می‌توانند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسعود گلشیرازی، از همکاری شورای شهر، شهرداری و استانداری در راستای تقویت صنعت گردشگری استان اصفهان خبر داد و گفت: همکاری سازمان‌های مسوول و فعالان اقتصادی می‌تواند فضای اقتصادی استان را متحول سازد.

وی صنعت گردشگری را صنعتی سبز و پایدار برشمرد و گفت: چنانچه این صنعت در اقتصاد شهر نهادینه شود شاهد اشتغال زایی و رونق فضای کسب و کار برای همه بخش‌ها جامعه خواهیم بود زیرا این صنعت اختصاص برای یک بخش خاص تعلق ندارد و همه اقشار جامعه بویژه قشر کم درآمد از آن بهره می‌برند.

گلشیرازی از تشکیل یک شرکت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اصفهان خبر داد و گفت: این شرکت می‌تواند سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌ها تشویق کند.

«محمدرضا رجالی» رییس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهان در این جلسه خواستار توجه به برند اصفهان برای تبلیغ در شبکه‌های ارتباطی شد و گفت: به همت اتاق اصفهان و با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری اصفهان نام‌های معرفی اصفهان جهت جذب گردشگران خارجی در دست بررسی است.

«محمودگلکار» دیگر عضو این کمیسیون در این جلسه خاطر نشان کرد: برای رونق بخشی به صنعت گردشگری در اصفهان نیازمند همگرایی و همدلی بین مسوولین بخش دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا با یک کار گروهی زمینه جذب گردشگران خارجی را فراهم سازند.

«علی کرباسی‌زاده» دیگر عضو کمیسیون توجه به شرکت‌های روابط عمومی گردشگری بین المللی را جزو مهم‌ترین رویکردهای صنعت گردشگری اصفهان برشمرد و گفت: در این راستا مذاکراتی با شرکت‌های اروپایی جهت جذب گردشگران صورت گرفته است.

«مصطفی فنایی» دیگر عضو کمیسیون در این جلسه حمل و نقل جاده‌ای و ارایه خدمات مناسب در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر برای حمل گردشگران خارجی در داخل و خارج شهر‌ها سیستم مشخصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اختصاص خودروهایی به تورهای گردشگری در سطح شهر‌ها جهت حمل و نقل گردشگران خارجی و ارایه خدمات مناسب می‌تواندزمینه به توسعه این صنعت در ایران کمک کند.

«سید اسماعیل محمودی» دبیرکل اتاق اصفهان از آمادگی این تشکل جهت تشویق فعالان اقتصادی و ارایه فرصت‌های سرمایه گذاری در این بخش خبر داد وگفت: اتاق می‌تواند با ارتباطات بین المللی با سایر اتاق‌ها، زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اصفهان را فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز