خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد:

مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان از استانداردهای جهانی پایین‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۵۱

وجود تصفیه خانه های متعدد و باز چرخانی آب در سیکل تولید از مهمترین اقداماتی است که مصرف آب را در فولاد مبارکه کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اولین جلسه کمیته مدیریت شرکت در سال جدید، به تلاش مضاعف همه تلاشگران در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت در سال ۹۳ تاکید کرد و ضمن ابراز خرسندی از اینکه مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان از استانداردهای جهانی پائین‌تر است، گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و کمبود منابع آب، گاز و برق در کشور نیاز است همه همکاران نسبت به کاهش هر چه بیشتر مصارف و هزینه‌های تولید همت گمارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ بهرام سبحانی با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام شده برای کاهش مصرف آب در فولاد مبارکه افزود: میزان مصرف به ازای هرتن تولید نسبت به ابتدای دوران بهره برداری به شدت کاهش یافته است.
سبحانی با اشاره به اینکه صرفه جویی صورت گرفته در مصرف آب شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مراتب از استاندارد‌های جهانی پایین‌تر است افزود: وجود تصفیه خانه‌های متعدد و باز چرخانی آب در سیکل تولید از مهم‌ترین اقداماتی است که مصرف آب را در فولاد مبارکه کاهش داده است.
وی خاطرنشان کرد: برای کاهش هرچه بیشتر مصرف آب با عنایت به کم آبی استان اصفهان لازم است همه همکاران تلاش نمایند با استفاده از راهکارهای مختلف این میزان مصرف را بیش از پیش کاهش دهند.
مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه به ارائه طرح فولاد مبارکه برای جمع آوری، تصفیه و استفاده از پساب‌های شهرستان‌های اطراف شرکت اشاره کرد و گفت: با به نتیجه رسیدن چنین طرح‌هایی در هر بخشی که بتوانیم صرفه جویی لازم داشته باشیم به استان و کشور در این زمینه کمک خواهیم کرد.
سبحانی در ادامه به پاسخگویی نیاز بازار کشور به محصولات فولادمبارکه اشاره کرد و افزود: فولاد مبارکه بعنوان شرکتی که بیش از ۵۰ درصد تولید فولاد کشور را بخود اختصاص داده است همواره تلاش خواهد نمود که با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور نیاز صنایع پائین دست را تا حد موجود تامین نماید.
وی به تامین نیاز خودرو سازان کشور به محصولات فولادمبارکه تاکید کرد و افزود: با توجه به هدف گذاریهای انجام شده برای افزایش تولید خودرو در کشور تلاش خواهیم کرد بخش اعظمی از نیاز صنایع خودروسازی کشور را با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تامین نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز