خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال گذشته صورت گرفت:

ارائه خدمات آبفای استان به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن مهر فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۳۶

تا پایان سال ۹۲ بیش از ۲۰ هزار و ۱۵۱ واحد مسکن مهر فولادشهر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، با اشاره به واگذاری انشعابات آب و فاضلاب به واحدهای مسکن مهر فولادشهر بیان داشت: تا پایان سال گذشته حدود ۲ هزار و ۵۶۸ فقره انشعاب آب و فاضلاب به مجتمع‌های مسکن مهر فولادشهر واگذار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی؛ به نصب انشعاب آب و فاضلاب واحدهای مسکن مهر فولادشهر پرداخت و گفت: در حال حاضر انشعابات آب و فاضلاب ۱۳ هزار و ۷۶۸ واحد مسکن مهر فولادشهر نصب شد و در صورتی که زیرساخت مابقی مجتمع‌های مسکن مهر مهیا باشد آبفای استان اصفهان آماده ارائه خدمات به این واحد‌ها نیز هست.

وی به تعامل شرکت عمران فولادشهر و بنیاد مسکن استان اصفهان با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تسریع در ارائه خدمات به واحدهای مسکن مهر فولادشهر اشاره کرد و بیان داشت: مقرر گردید شرکت عمران فولادشهر و بنیاد مسکن استان اصفهان بسترهای لازم را به منظور ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به واحدهای مسکن مهر فولادشهر در کمترین زمان ممکن مهیا سازند و بر این اساس انتظار می‌رود ‌‌نهایت تا ۶ الی ۹ ماه آینده ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در فولادشهر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان پروژه مسکن مهر فولادشهر را یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های مسکن مهر در کشوردانست و اظهار داشت: پروژه مسکن مهر فولادشهر یکی از بزرگ‌ترین طرح‌ها در این زمینه در کشور است که با اجرای این پروژه بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی در فولادشهر احداثمی‌شود. این درحالیست که آبفای استان اصفهان ارائه خدمات به واحدهای مسکن مهر در سطح استان را در اولویت قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز