خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان باعثارتقا وضعیت معیشتی آنان خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۴۶

ایجاد پایگاه ها و شبکه های نیکوکاری از اصلی ترین اهداف کمیته امداد جهت رفع مشکلات مددجویان و افراد آسیب پذیر جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بازدید از کمیته امداد شهرستان خور و بیابانک گفت: ایجاد پایگاه‌های نیکوکاری کمک شایان و بزرگی به افراد نیازمند جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی مجلس آرا با اشاره به اینکه هماهنگی و تعامل باموسسات خیریه می‌تواند مشکلات بسیاری ازمددجویان را مرتفع کند، گفت: ایجاد پایگاه‌ها و شبکه‌های نیکوکاری از اصلیترین اهداف امداد جهت رفع مشکلات موجود مددجویان و افراد آسیب پذیر جامعه است.

وی با اشاره به عزم جدی امدادگران در ارائه خدمات مناسب به مددجویان تصریح کرد: باید به دنبال پیداکردن فضاهای مناسب برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی وخودکفا نمودن مددجویان باشیم و با ایجاد شغل جدید برای مددجویان به وضع معیشتی آنان بهبود ببخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: ایجاد پایگاه‌های نیکوکاری بستر بسیار مناسبی جهت تحقق اهداف امداد در خدمت رسانی بهتر به ولی نعمتان جامعه است.

وی در پایان لزوم توجه هرچه بیشتر به تعامل با خیرین و همچنین طرح محسنین و الویت بندی در ارائه خدمات به قشر آسیب پذیر جامعه رامورد تاکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز