خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب پست بانک اصفهان در گفتگو باایلنا خبرداد:

قرارگرفتن یک هزار روستای اصفهان زیر پوشش خدمات بانکی پست بانک

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۷۴

بمنظور تسهیل در امر خدمات بانکداری الکترونیک در این مناطق در تمامی دفاتر پست بانک دستگاه کارت خوان شعبه ای(pin pad) نصب گردیده و مردم میتوانند از مزایای انتقال وجوه به حسابهای دیگر بانکهای عضو شبکه شتاب نیز استفاده کنند.

مدیر شعب پست بانک استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بیش از یک هزار روستای استان اصفهان زیر پوشش خدمات بانکی آنلان(on lin) پست بانک قرار گرفته اندگفت: بمنظور گسترش خدمات بانکی در سطح روستاها و نقاط کور شبکه بانکی تا کنون ۴۵۰ دفتر خدمات بانکی روستایی افتتاح و به بهره برداری رسانده و از آنجا که هر دفتر دو الی سه روستای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهد مردم بیش از هزار روستا می توانند از انواع خدمات بانکی بهره مند شوند.

حمید رضا علی کریمی گفت: بمنظور تسهیل در امر خدمات بانکداری الکترونیک در این مناطق در تمامی دفاتر پست بانک دستگاه کارت خوان شعبه ای(pin pad) نصب گردیده و مردم میتوانند از مزایای انتقال وجوه به حسابهای دیگر بانکهای عضو شبکه شتاب نیز استفاده کنند.

وی از دیگر خدمات پست بانک استان را نصب ۱۵۰ دستگاه خودپرداز تاپایان سال ۹۲ اعلام کرد و افزود: در تلاشیم تا پایان سال ۹۳ این تعداد را به بیش از دو برابر افزایش دهیم تا این شبکه وسیع خدمت رسانی بانکی در سطح استان گسترده تر شود.

وی تاکید کرد: به منظور دستیابی به این هدف آمادگی افزایش تعداد دفاتر خدمات بانکی را در سطح روستاهای استان دارا می باشیم وبا هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط افزایش قابل توجهی در تعداد دفاتر روستایی خواهیم داشت.

علی کریمی، با اشاره به عملکرد پست بانک استان در بخش تسهیلات عنوان نمود در سال ۹۲ بیش از ۱۲۵۰۰ فقره تسهیلات در بخشهای مباد له ای و مشارکتی پرداخت شده که اکثر این تسهیلات در بخش روستایی پرداخت شده تا علاوه بر رونق بخشیدن به اقتصاد روستا و ایجاد اشتغال از مهاجرت روستائیان به شهر ها نیز جلوگیری شود.

مدیر شعب پست بانک استان اصفهان، از دیگر خدمات این بانک را دریافت بیش از ۸ میلیون قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه توسط دفاتر پست بانک عنوان نمود و تاکید کرد: دفاتر با ارائه این خدمات توانسته اند رضایت مردم روستاها را کسب کنند زیرا قبل از تاسیس این دفاتر مردم به جهت دریافت خدمات ساده بانکی همچون پرداخت قبوض مجبور به عزیمت به شهرها بودند ولی اکنون به همت تلاشهای انجام گرفته کلیه خدمات بانکی بالاخص خدمات بانکداری الکترونیکی به سهولت در اختیاراین قشر زحمت کش جامعه قرار گرفته است.

مدیر شعب پست بانک استان از برنامه های سال ۹۳ را افزایش تعداد دستگاههای کارت خوان فروشگاهی(POS) در سطح استان به بیش از سه برابر اعلام کرد و گفت: همکاری فرمانداری ها، بخشداریها و سایر دستگاههای اجرایی با این دفاتر روستایی می تواند عاملی برای استفاده از ظرفیتهای موجود در این مناطق به بهترین شکل باشد و موجبات پویایی اقتصاد روستاها در استان را فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز