خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فولاد هرمزگان مطرح کرد:

تولید بیش از یک میلیون تن آهن اسفنجی و تختال در سال ۹۳ از اهداف این شرکت است

کد خبر : ۱۶۳۵۵۷

تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن تختال از مهمترین برنامه های تولیدی شرکت فولاد هرمزگان در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه در فروردین ماه ۹۳ رکوردهای جدیدی در خطوط احیاء مستقیم، کوره‌های قوس الکتریکی و ریخته‌گری مداوم این شرکت به ثبت رسیدگفت: کارکنان احیاء مستقیم این شرکت موفق شدند با تولید ۱۴۲ هزارو۴۲۴ تن آهن اسفنجی به رکورد تازه‌ای دست یابند، که رکورد قبلی این واحد مربوط به خرداد ماه سال گذشته و به میزان ۱۳۴ هزارو ۴۰۱ تن بود

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مرتضی آقاجانی، در ادامه به رکوردشکنی کارکنان کوره‌های قوس الکتریکی و ریخته‌گری مداوم فولاد هرمزگان اشاره کرد و افزود: این شرکت با تلاش کارکنان واحدهای مذکور، در فروردین ماه سال جاری به رکورد ماهانه تولید ۱۱۰ هزارو ۶۷۱ تن تختال دست یافت. این درحالیست که رکورد قبلی تولید تختال مربوط به بهمن ماه سال گذشته و به مقدار ۹۹ هزارو ۷۳ تن بوده است.

مدیر عامل فولاد هرمزگان، با اشاره به دستاوردهای شرکت فولاد هرمزگان در سال ۹۲ افزود: در سال گذشته یک میلیون و ۶۷ هزار و ۲۱ تن تختال در این شرکت تولید شد و این شرکت با ۸۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل با سرعت بالایی در جهت دستیابی به ظرفیت اسمی در حال حرکت است.

آقاجانی، تولید آهن اسفنجی طی مدت یکسال قبل در فولاد هرمزگان را به میزان یک میلیون و ۳۸۶ هزار و۵۰۰ تن اعلام و اظهارداشت: در تولید آهن اسفنجی رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ داشته‌ایم.

وی با اشاره به صادرات تختال گفت: در سال قبل بیش از ۸۷ هزار و ۹۰۱ تن تختال صادر شد که میزان صادرات در سال ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

آقاجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: فولادهرمزگان با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب، می‌تواند در حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد مانند سال گذشته به طور موثر نقش آفرینی کند.

وی گفت: علاوه بر ادامه مسیر کنونی در تولید تختال، تولید محصولات ویژه و اجرای طرح توسعه، از برنامه‌های اصلی امسال است.

وی افزایش سهم مناسب از بازار، ارتقای توان اقتصادی و رشد بهره وری مجموعه و توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی را از دیگر برنامه‌های این شرکت اعلام کرد.

آقاجانی ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو با تلاش مضاعف مجموعه کارکنان چالش‌های موجود مرتفع و تحولی چشمگیر در وضعیت شرکت ایجاد شود.

وی تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن تختال را از مهم‌ترین برنامه‌های تولیدی این شرکت در سال جاری عنوان نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز