خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی درآمدهای استان اصفهان در سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۰۷

امیدواریم در سال ۹۳ رشد درآمدهای مصوب استان اصفهان نسبت به سال ۹۲؛ ۱۴درصد افزایش یابد چرا که این امر می‌تواند در برگشت مازاد درآمد به استان مؤثر باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: مجموع درآمد وصول شده در سال گذشته ۳۳ هزار و ۸۲ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال بود که از این رقم مبلغ ۲۸هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال مربوط به ردیف‌های استانی و بیش از چهار هزار میلیارد ریال ردیف‌های ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، مراد صبوحی؛ در جلسه ستاد درآمد استان، با تاکید بر اینکه تحقق درآمدهای استانی ۹۲ نسبت به عملکرد سال ماقبل، ۴۰ درصد رشد داشت، اظهار داشت: با این وجود در مقایسه با درآمدهای مصوب با ۸ درصد عدم تحقق مواجه بوده است.

وی افزود: البته با دریافت صورت وضعیت قطعی از اداره کل خزانه این عدم تحقق به ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

دبیر کارگروه تخصصی درآمدهای استان تصریح کرد: با توجه به عدم تحقق ۵ درصدی درآمد مصوب استان که ناشی از پیش بینی رشد ۵۰ درصدی درآمد‌ها بود، در سال ۹۳ با تلاش و پیگیری استاندار، معاون برنامه ریزی و نمایندگان مجلس رشد درآمدهای مصوب امسال نسبت به سال ۹۲ حدود ۱۴درصد پیش بینی شده و امید است این امر بتواند در برگشت مازاد درآمد به استان مؤثر باشد.

وی بیان داشت: با افزایش ۲ درصدی مالیات بر ارزش افزوده امیدواریم در سال جاری با برنامه ریزی و تلاش دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل امور مالیاتی نه تنها درآمد‌ها به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یابد بلکه مازاد بر آن هم وصولی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز