خبرگزاری کار ایران

علیرغم سایه خشکسالی ۶ ساله بر سر اصفهانی‌ها:

مصرف آب اصفهانی‌ها در ۵ سال گذشته ۳ تا ۵ درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۷۷

مشترکین این شرکت در سال گذشته ۳۱۲ میلیون متر مکعب آب مصرف کرده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۱ رشدی بالغ بر ۹/۴ درصد داشته است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشترکین این شرکت در سال گذشته ۳۱۲ میلیون متر مکعب آب مصرف کرده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۱ رشدی بالغ بر ۹/۴ درصد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا رضایی گفت: هرچند در حدود ۳ درصد از این افزایش مربوط به مشترکین جدید آبفا است اما متاسفانه به رغم هشدارهای لازم درخصوص کمبود آب، بازهم شاهد رشد ۹/۱ درصدی مصرف آب بودیم.

وی اظهار داشت: مصرف آب مشترکین شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان درپنج سال گذشته میانگین رشد ۳ تا ۵ درصدی مصرف آب در طول این سال‌ها را نشان می‌دهد و فقط درسال ۱۳۹۰ این میزان مصرف بالغ بر ۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: پایش مشترکین پرمصرف آغاز شده و درصورت مصرف بیش ازحد مجاز، مشمول اخطار اولیه شرکت آبفا خواهند شد.

رضایی با اشاره به الگوی مصرف خانگی اعلام کرد: الگوی مصرف خانگی برای مشترکین مسکونی، ماهانه به ازای هر واحد ۱۸ تا ۲۰ مترمکعب تعریف شده و لازم است که مصارف مازاد این مصارف توسط مشترکین، مدیریت شده و از حد مجاز بیشتر نشود.

وی افزود: برای مشترکین غیرمسکونی نیز به فراخورکاربری، تعداد واحد و مبالغ پرداختی هنگام خرید انشعاب، ظرفیت قراردادی ماهانه در نظرگرفته شده است که مصارف مازاد بر آن، علاوه بر اینکه مشمول جریمه مازاد مصرف می‌شود مشمول اخطار پرمصرف نیز خواهد شد.

وی گفت: این اخطاردرزمینه قبوض آب بهای مشترکین درج خواهد شد و درصورت عدم رعایت در دوره بعد، طی نامه‌ای هشدارآمیز، کاهش مصارف به مشترک ابلاغ می‌شود.

رضایی در پایان از مشترکین این شرکت خواست برای پیشگیری از اقدامات بعدی حتماً رعایت الگوی مصرف آب خانگی و ظرفیت قراردادی خود را بنمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز