خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در مراسم رژه بزرگ ارتش در روز ۲۹ فروردین ماه:

مجاهدت ملت و نیروهای مسلح، عامل اقتدار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۴۸

دستیابی به فناوری‌های نوین متناسب با تهدیدات دشمن در بخش‌های هوایی، خاکی و زمینی نشان از قدرت و توانمندی ارتش دارد.

استاندار اصفهان در مراسم رژه بزرگ ارتش در روز ۲۹ فروردین ماه ضمن ادای احترام به ارتش قهرمان ایران با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: ارتش در نخستین روزهای تجاوز رژیم بعثی به ایران با یکصد فروند هواپیما لرزه بر اندام دشمن انداخت و نشان داد ایران سرزمین شیران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگر پور عزت و سربلندی و تمامیت ارضی ایران اسلامی را مرهون فداکاری ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های ملت عظیم ایران و به خصوص غیور مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عنوان کرد افزود: دستیابی به فناوری‌های نوین متناسب با تهدیدات دشمن در بخش‌های هوایی، خاکی و زمینی نشان دهنده قدرت و توانمندی ارتش است.

وی اقتدار، صلابت و قدرت تاثیر گذاری منطقه ای و فرامنطقه ای جمهوری اسلامی را مرهون مجاهدت ملت، ارتش و سایر نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: همکاری و مشارکت کم نظیر نیروهای مسلح ایران منشور اطمینان بخشی امنیت را فراروی ملت ایران قرار داده است.

استاندار اصفهان اظهار داشت: وحدت راهبردی نیروهای مسلح، به ویژه هم‌افزایی و هماهنگی بین آنها به پشتوانه ایمان، فرماندهی بی نظیر مقام معظم رهبری و بصیرت هوشیاری خود و تأسی به تجربه‌های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس دژ مستحکمی را برای حفظ آرمانها ومرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور عزیزمان فراهم کرده است.

زرگرپور خاطر نشان کرد: این دژ نفوذ ناپذیر، دشمن و اتاقهای فکر آنان را از دستیابی به اهداف شوم نظام سلطه نا امید کرده است.

وی اذعان داشت: پیشرفت‌ها و کارهای علمی ارتش در زمینه‌های الکترونیکی و هوافضا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و این در حالی است که دشمنان نظام و انقلاب در دادن کمترین امکانات و تجهیزات به ایران بخل ورزیدند.

زرگرپور در ادامه یادآور شد: نیروهای مسلح با بهره گیری از امکانات روز، ایجاد آمادگی های لازم، دستیابی به پیشرفت های روز، تحول و سازماندهی نوین متناسب با تهدیدات در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی قدرت بازدارندگی برای ایران اسلامی بوجود آورده اند.

استاندار اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به سال " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " گفت: مدیریت جهادی یادگاری گران سنگ از ۸ سال دفاع مقدس در عدم وجود امکانات مادی و مالی در حد کفایت و رسیدن به موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی در لوای برنامه‌ریزی‌های دقیق است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوبی آن را می‌داند و بدان آگاه است.

وی نیروهای مسلح را الگوهای خوبی در زمینه مدیریت جهادی عنوان کرد وافزود: این افراد در راه اسلام جان خود را فدا و منافع جامعه را بر جان خود ترجیح دادند.

گفتنی است به مناسبت روز ارتش، مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معزز شهدا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر شهیدان و استاندار و فرمانده ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری وفرماندهان یگانهای نظامی و انتظامی مستقر در استان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در محل میدان ارتش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز