خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان در مجلس:

فعالان اقتصادی برای بازنگری مالیات برارزش افزوده طلاطرح ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۶۰

قانون مالیات بر ارزش افزوده پس از ۴سال طی روند آزمایشی در سال جاری به صورت قانون نهایی به اجرا در می آید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دردوازدهمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با اشاره به مسایل و مشکلات مالیات بر ارزش افزوده در استان گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده در ۴سال گذشته به صورت آزمایشی اجرا شد و در سال جاری این قانون نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، حمیدرضا فولادگر» به مشکلات صنف طلافروش در نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: فعالان این رشته معتقدند که مالیات به اصل طلا تعلق نمی گیرد و تنها باید به حق الزحمه یا دستمزد ساخت طلا تعلق گیرد.

فولادگر، خواستار تشکیل جلسه کارشناسی بین اتاق اصناف، صنف طلا فروشان و استانداری اصفهان با هدف پیدا کردن راهکاری برای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در این صنف شد و گفت: فعالان اقتصادی و بخش خصوصی نظرات و راهکارهای اجرای موثر مالیات بر ارزش افزوده را به نمایندگان مجلس ارایه کنند تا در سال جاری در قالب قانون نهایی تصویب شود.

وی به مشکلات اجرای این مالیات طی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه دولت قبلی بدون ایجاد زیرساختهای لازم این قانون را به سرعت اجرایی کرد و امروز شاهد بروز مشکلاتی در اجرای این قانون هستیم.

رییس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اطلاع رسانی از جایگزین درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی باید در جامعه نهادینه شود تا نگاه به مالیات تلطیف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز