خبرگزاری کار ایران

مدیر امور برق گلپایگان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی خاموشی برق در سال گذشته در گلپایگان

کد خبر : ۱۵۹۱۶۳

در سال ۹۲ بیش از ۱۳ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات شهرستان و شرکت توزیع برق استان اصفهان برای اجرای ۲۵ طرح برق‌رسانی و بهینه سازی شبکه برق گلپایگان اختصاص داده شد.

مدیر امور برق گلپایگان افزود: این کاهش با انجام سرویس و تعمیرات به صورت مستمر و برنامه ریزی شده و آموزش تیمهای خط گرم محقق شد.
«به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شاپور حدادی‌پور» گفت: امور برق شهرستان گلپایگان در ارزیابی عملکرد فعالیت‌ها مقام دوم را در بین شهرستان‌های استان در سال گذشته کسب کرد.

مدیر امور برق گلپایگان، از جذب بیش از ۱۳ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات شهرستان و شرکت توزیع برق استان اصفهان در این مدت برای اجرای ۲۵ طرح برقرسانی و بهینه سازی شبکه برق گلپایگان هم خبر داد.

«حدادی‌پور» افزود: برقرسانی به مسکن مهر جوانان شهر گوگد، چاه آب درلا، مشترکین جدید، بهینه سازی تعمیرات و جابجایی شبکه و پست روستاهای رباط ملکی و قالقان، شبکه فشار ضعیف محله فیلاخص گلشهر، کابلکشی ۲۰ کیلوولت و نصب ترانسفورماتور و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان شهید احمدی از طرح‌های اجرا شده در این مدت است. وی، تعویض کنتورهای معیوب عادی و دیماندی، رفع حریم و نقاط خطرساز، تکمیل برقرسانی به واحدهای مسکن مهر جاده کوچری، احداث۲۰ کیلوولت و نصب ترانسفورماتور صحرای می‌دان، نصب چراغ در مناطق شهری و روستایی، احداثشبکه روشنایی جاده روستای نیوان، بهسازی فشار ضعیف روستای شادگان، نصب ترانسفورماتور روستاهای سرآور و شیدآباد، را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.
مدیر امور برق گلپایگان همچنین روشنایی بلوار جدیدالاحداثشهید خرازی، بهسازی روشنایی بلوار سلمان فارسی، کابلکشی ۲۰ کیلوولت و نصب ترانسفورماتور و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان ۱۷ تن، و کوچه مسجدالمهدی، احداثرینگ فیدر ۱ در شهرک عمران، بهسازی شبکه فشار ضعیف خیابانهای طالقانی و فرمانداری، رفع حریم خیابان آیت االله گلپایگانی، کابلکشی و نصب ترانسفورماتور روستای اسفاجرد را از دیگرطرح‌های اجرا شده در سال گذشته در این شهرستان بیان کرد.
«حدادی‌پور» اظهار داشت: در این مدت، تعداد دوهزارو ۱۸۱ مشترک جدید به مشترکین برق شهرستان گلپایگان افزوده شده و تعداد مشترکین این شهرستان به ۴۸ هزار و ۲۱۹ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز