خبرگزاری کار ایران

بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی؛

۹۹ درصد میهمانان نوروزی از خشکی زاینده رود ناراضی بودند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۵۴

اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) رضایت ۸۵ درصدی مسافران را به دنبال داشت.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در سال جاری گفت: طرح نظر سنجی از مهمانان نوروزی همزمان با آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر و ستاد گردشگری شهرداری اصفهان با بکارگیری ۱۵ گروه پرسشگر با لباس متحدالشکل و با آرم روابط عمومی شهرداری انجام شد و ارزیابی کیفی و کمی از خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران نوروزی به دست آمد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ ابراهیم معتمدی با بیان این که در این نظرسنجی عملکرد ستاد گردشگری نوروزی شهرداری، طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) و تاثیر خشکی زاینده رود بر روند گردشگر پذیری شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: به طورحتم با بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد ستاد گردشگری شهرداری اصفهان خدمات به مسافران و گردشگران در سال های بعدی ارتقا خواهد یافت.
وی به نتایج نهایی این نظر سنجی اشاره و اذعان کرد: براساس نتایج نهایی نظرسنجی انجام شده بیش از ۹۸ درصد مسافران نوروزی شهر اصفهان در طول ایام نوروز از خدمات و تسهیلات ارائه شده از سوی ستادگردشگری شهرداری اظهار رضایت کردند.
وی با بیان این مطلب که بر اساس این نظرسنجی بیش از ۸۵ درصد از مسافران نوروزی کیفیت خدمات ستاد گردشگری شهرداری را خیلی خوب و خوب ارزیابی کردند اذعان داشت: حدود ۱۳ درصد از میهمانان نوروزی نیز کیفیت خدمات ارائه شده را توسط شهرداری اصفهان قابل قبول ارزیابی کرده اند.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب که حدود ۴۸ درصد مسافران نوروزی برای دریافت اطلاعات لازم از بسته های اطلاع رسانی شهرداری اصفهان استفاده کرده اند ادامه داد: ۲۶ درصد از مسافران نیز برای راهنمایی و اطلاع یابی به ستاد هدایت و اسکان مراجعه کرده اند.
وی با اشاره به این که بر اساس نظر سنجی صورت گرفته حدود ۶۰ درصد میهمانان نوروزی اصفهان را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کردند تصریح کرد: بر طبق این نتایج مسافران علت انتخاب شهر اصفهان را به ترتیب زیبایی شهر، نظافت و پاکیزگی، اماکن دیدنی و تاریخی اعلام کردند به طوری که بیش از ۶۶ درصد از مسافران اصفهان را به عنوان شهر نمونه برای سفرهای آینده نوروزی خود انتخاب نمودند.
معتمدی به نظرات مسافران در خصوص وضعیت پارکینگ های سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: بر طبق نظر سنجی انجام شده حدود ۵۰ درصد از مسافران از پارکینگ های سطح شهر که توسط شهرداری اصفهان احداثشده رضایت داشتند.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان این که بر اساس آمار به دست آمده ۴۸ درصد مسافران برای اولین بار به شهر اصفهان در ایام نوروز سفر کرده اند ادامه داد: حدود ۳۰ درصد میهمانان نوروزی دو بار و ۱۰ درصد انها بیش از ۳ بار به این شهر سفر کرده اند.
وی بیان داشت: بر اساس نتایج به دست امده بیش از ۹۶ درصد مسافران نوروزی نسبت به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرودر میدان امام رضایت داشتند به گونه ای که بر طبق این نظر سنجی ۳۳ درصد مسافران با درشکه، ۲۴ درصد با دوچرخه، ۲۰ درصد حودرو برقی و ۲۰ درصد با اتوبوس به جای تردد خودرو شخصی در این میدان تاریخی موافق بودند.
معتمدی افزود: بیش از ۸۵ درصد میهمانان نوروزی فضای میدان امام(ره) بعد از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو در این میدان را رضایت بخش توصیف کردند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از رونق اقتصادی بازار با اجرای طرح ممنوعیت ترد خودرو در میدان امام(ره) از دید کسبه خبرداد و اذعان داشت: بر اساس نتایج به دست آمده بیش از ۸۰ درصد کسبه رونق اقتصادی بازار را در ایام نوروز را با اجرای این طرح خوب ارزیابی کردند.
وی به نتایج نظر سنجی در رابطه با خشکی زاینده رود ویژه مسافران نوروزی اشاره و تصریح کرد: بر طبق آمار به دست آمده حدود ۶۴ درصد مسافران از خشکی زاینده رود مطلع بودند و تنها ۳۶ درصد میهمانان نوروزی از این موضوع اطلاع نداشتند.
معتمدی با بیان این که بیش از ۸۸ درصد مسافران قبل از سفر به اصفهان بازدید را در برنامه خود قرارداده بودند اظهارداشت: به اعتقاد ۶۹ درصد از مسافران هیچ امکاناتی نمی تواند جایگزین جاری بودن آب در زاینده رود شود.
وی اضافه کرد: براساس نظر سنجی انجام شده حدود ۴۸ درصد میهمانان نوروزی زیبایی اصفهان را منحصر به زاینده رود دانستند به طوری که ۷۷ درصد مسافران معتقد بودند پل های تاریخی اصفهان بدون جریان آب زیبا نیستند.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: برطبق نتایج این نظر سنجی ۹۹درصد از مسافران نوروزی جاری شدن آب در زاینده رود را در افزایش مدت اقامت مسافران موثر دانستند به طوری که بیش از ۸۰ درصد میهمانان نوروزی خشکی رودخانه زاینده رود را در کاهش احتمالی تعداد مسافران در سال های بعد تاثیر گذار اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز