خبرگزاری کار ایران

با رشد قابل توجه پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان نسبت به سال گذشته:

پروازهای اصفهانی ها در نوروز بیشتر به مشهد و نجف بود / بیش از یکهزار پرواز از فرودگاه اصفهان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۷۱

درتعطیلات ۲۰ روزه نوروزی امسال در مجموع یک هزار ۱۲۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام شد که بیشترین پرواز داخلی و خارجی این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس و نجف اشرف بود.

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز ۹۳ تعداد پروازهای خارجی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه ۹۲ تا ۱۵ فروردین امسال ورودی تعداد پروازهای داخلی ۴۱۶ مورد و خروجی آن ۴۱۸ پرواز بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ حسین قلع گر افزود: در مجموع تعداد پروازهای داخلی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در این مدت ۸۳۴ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۶ درصد رشد داشته است.

وی ورودی تعداد مسافر داخلی را ۴۲ هزار و ۸۸۳ نفر و خروجی مسافران را ۴۳ هزار و ۴۲۹ نفر اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع در بازه تعطیلات ۲۰ روز نوروز ۸۶ هزار و ۳۱۲ مسافر داخلی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹.۹ درصد رشد داشته است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اشاره به تعداد بار خارجی، بیان داشت: تعداد بار ورودی در پروازهای خارجی ۵۲۳ تن و خروجی ۳۲۵ تن بوده و در مجموع ۸۴۸ تن بار جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۵.۳ درصد با رشد مواجه شده است.

وی ورودی تعداد مسافر خارجی را ۲۴ هزار و ۴۸۱ نفر و خروجی مسافران را ۲۵ هزار و ۱۸۱ نفر اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع در بازه تعطیلات ۲۰ روز نوروز امسال، ۴۹ هزار و ۶۶۲ مسافر خارجی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۶.۲ درصد رشد داشته است.

وی همچنین با اشاره به تعداد بار داخلی، گفت: تعداد بار ورودی در پروازهای داخلی ۴۰۰ تن و خروجی ۳۷۲ تن بوده که در مجموع ۷۷۲ تن بار جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۸ درصد با رشد مواجه شده است.

قلع گر؛ با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ماه ۹۲ تا ۱۵ فروردین امسال نیز ورودی تعداد پروازهای خارجی ۱۴۴ مورد و خروجی آن ۱۴۲ پرواز بوده است، افزود: در مجموع تعداد پروازهای خارجی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در این مدت ۲۸۶ پرواز بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴.۵ درصد رشد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز