خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

بیشتر سفرهای نوروزی امسال به جنوب و شمال کشور بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۱۷

در دور نخست سفرها بیشترین ترددها از جاده‌های استان اصفهان به سمت جنوب کشور بود که در اواخر تعطیلات این ترددها به سمت محورهای شمالی کشور تغییر جهت داد و استان‌های شمالی میزبان مسافرین بودند.

ایلنا: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مسیر رفت محور اصفهان - شیراز پرتردد‌ترین محور استان و در مسیر برگشت نیز محور آباده - اصفهان و اصفهان - دلیجان محورهای پرتردد استان در تعطیلات نوروز ۹۳ بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فرزاد دادخواه، با اشاره به قرارگیری اصفهان در چهارراه ترانزیتی کشور، اظهار داشت: در دور نخست سفر‌ها بیشترین تردد از جاده‌های استان به سمت جنوب کشور و در اواخر دور تعطیلات بیشترین تردد به سمت استان‌های شمالی کشور بود.

وی در خصوص وضعیت راه‌های استان، بیان داشت: در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان برقرار است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تا روز گذشته محورهای دلیجان - میمه - اصفهان و بلعکس، اصفهان - شهرضا - آباده و بلعکس، آزادراه قم - کاشان و در ادامه بزرگراه به سمت بادرود - اردستان - نایین - اردکان و بلعکس، محور اصفهان - نجف آباد - تیران - داران محورهای پرتردد استان اصفهان در ایام تطعیلات نوروز بوده‌اند.

وی ادامه داد: محور اصفهان - زیار نیز پرتردد‌ترین مسیر در روز ۱۳ فروردین بوده است.

دادخواه یادآور شد: برطبق آمار حمل و نقل در مجموع میزان تردد‌ها در راه‌های استان نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز