خبرگزاری کار ایران

آنالایزرهای عملیاتی در شرکت پالایش نفت اصفهان راه اندازی شد

کد خبر : ۱۵۶۸۹۷

متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان موفق شدند با طراحی و ساخت(اجکتور) مکنده، معضل مربوط به آنالایزرهای عملیاتی این واحد صنعتی را مرتفع نمایند.

ایلنا: مسئول تعمیرات آنالایزرهای ابزاردقیق پالایشگاه اصفهان، با اشاره به اهمیت کاراین دستگاه اظهار داشت: تحریم‌ها و نبود قطعات یدکی این دستگاه‌ها و از سوی دیگر آسیبهای ممتدی که در قسمت سنسورآن‌ها ایجاد می‌شد، ما را بر آن داشت تا خود به دنبال رفع معضل باشیم و این دستگاه را طراحی نمایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمیدرضا زمانی افشار تصریح کرد: درتحقیقات و بررسی‌های لازم و ایجاد تغییراتی در زاویه نصب پراپ، مکنده موردنیاز را طراحی نمودیم که در این روند، مکنده‌ها، هوای گرم کوره را به سمت آنالایزر‌ها می‌فرستد که عاری از هرگونه رطوبت می‌باشد. با این کار طول عمر دستگاه‌ها را از ۳ ماه به چندین سال افزایش می‌دهد.

وی، درخصوص کار آنالایزر‌ها تصریح کرد: اندازه گیری پارامترهای فیزیکی و شیمیایی در جهت ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات برعهده آنالایزر‌هاست.

مسئول تعمیرات آنالایزرهای ابزاردقیق پالایشگاه اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ عدد آنالایزراکسیژن و CO نصب شده در واحدهای عملیاتی وجود دارد گفت: با توجه به رویکرد بیشتر مدیریت شرکت به مسایل زیست محیطی و ایمنی، اهمیت آنالایزر‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با راه اندازی آنالایزرهای F&G(حس کننده‌های گاز و آتش) و CO و کالیبراسیون دوره‌ای ۲ ماهه بر روی کوره‌ها، کمک شایانی به محیط زیست و ایمنی شرکت نموده است.

وی ضمن سپاس از همکاران گروه آنالایزر شرکت به ویژه آقای رسول روح بخش کار‌شناس ابزاردقیق، ادامه داد: خوشبختانه ما تاکنون توانسته‌ایم آنالایزرهایی همچون TOC، سختی سنجی و فلش پوینت و CO را که به مدت ۸ سال در سرویس نبود را تعمیرکرده و به مدار فعالیت بازگردانیم.

زمانی افشار، راه اندازی کلیه آنالایزرهای مجتمع بنزین سازی پالایشگاه را از دیگر فعالیت‌های این گروه عنوان کرده و گفت: این آنالایزر‌ها بر کیفیت محصول و طول عمر کاتالیست تأثیر فوق العاده‌ای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز