خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تجدید میثاق با شهدا تاکید کرد:

در جهاد کنونی اقتصاد و فرهنگ استوار ایستاده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۷۸

مراسم تجدید میثاق با شهدا ۱۶ فروردین ماه با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از پاسداران رده‌های سپاه استان اصفهان در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

ایلنا: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تجدید میثاق با شهدا با اشاره به نام گذاری سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» فرمان جهاد را در عرصه‌ی اقتصاد و فرهنگ صادر نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی افزود: آن کسانی که می گفتند رهبر اگر فرمان جهاد دهد ما آماده ایم، اکنون باید به عرصه بیایند و در زمینه‌‌ی اقتصاد و فرهنگ جهادگونه عمل کنند. جهاد یعنی در مقابل شما دشمن قرار دارد و باید با وی مقابله کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: گردهمایی ما در گلستان شهدای اصفهان در سالی که بهارش با فاطمیه و عزاداری دخت نبی مکرم اسلام شروع شده است تجدید عهدی دیگر با رهبر معظم انقلاب و امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: ما پاسداران که آروزیمان شهادت در راه انقلاب است و سربازان فداکاران این نظام هستیم اینجا آمده ایم که تأکید کنیم که در حد جان نه در حد شعار پای انقلاب ایستاده ایم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه بیان داشت: قطعاً یکی از مراحل گفتمان سازی بیان این سخنان در تریبون هاست ولی باید با تلاش همه‌ی رده های سپاه با گفتمان سازی و سپس ورود به عرصه اجرایی در حوزه اقتصاد و فرهنگ فرمایشات رهبر انقلاب را عملی کنیم.

سردار سلیمانی افزود: ما نیازی به مهندسی در حوزه‌ی فرهنگ و اقتصاد نداریم چراکه مقام معظم رهبری این برنامه ها و عرصه ها را کاملا دقیق مهندسی فرمودند و ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اولویت های رهبر انقلاب در عرصه‌ی فرهنگ گفت: اردوهای راهیان نور یکی از اولویت های ایشان است که دیدار معظم له با مسئولین این اردوها و نیز حضور در یادمان شهدای شرق کارون مؤکد این اولویت است.

وی بیان داشت: ما در عرصه‌ی دفاعی و امنیتی که اصطلاحا عرصه های سخت و نیمه سخت نامیده می شود باید آمادگی های مان را ارتقاء دهیم و نیز در عرصه‌ی جنگ نرم که یکی از اولویت های آن اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ اسلامی است باید از حضور بسیج که حضور گسترده مردمی است بهره ببریم و رده های سپاه نیز وظیفه دارند از این نیروی مردمی حمایت کنند.

وی تصریح کرد: استان اصفهان همانند هشت سال دفاع مقدس که به خوبی نقش خود را اجرا کرد، در جهاد کنونی در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیز با استمداد از ائمه اطهار و شهدا، اهداف دست نیافتنی را در دسترس قرار دهد.

سردار سلیمانی افزود: دست یافتن به اهداف مستلزم نپرداختن به حاشیه ها، حرکت جهادی، توجه به اولویت هایی که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند، صرفه جویی در استفاده از منابع و امکانات و توجه به وقت و استفاده صحیح آن در کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز