خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان اصفهان مطرح کرد:

خدمت صادقانه و پیشرفت اداری شعار سال ۹۳ در استان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۵۶

در سال ۹۳ تلاش می کنیم با افزایش بهره وری نیروی کار، حفظ و تثبیت اشتغال موجود، افزایش مهارت منابع انسانی، اصلاح ساختار ها و فرآیندها و توجه به مسائل فرهنگی جامعه کار و تولید گام های مؤثری برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به آن تاکید شده است گام برداریم.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان اصفهان در دیدار نوروزی با پرسنل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: خدمت صادقانه و پیشرفت اداری شعار سال ۹۳ دراداره کار اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری در این نشست با اشاره به برخی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در یک سال گذشته گفت: با برون سپاری برخی از مأموریت ها از جمله راه اندازی دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی تردد اتباع خارجی به اداره کل و ادارات تابعه کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل تعاونی های مسکن متعارف در سال گذشته تصریح کرد: با این اقدام نظارت و هماهنگی بر این گروه از تعاونی ها عملاً بر عهده این اتحادیه قرار گرفت.

قادری همچنین برگزاری برنامه های باشکوه و بزرگی همچون هفته کارگر، هفته تعاون و دهۀ مبارک فجر را که با حضور وزرای محترم در برنامه های هفته تعاون در سه سال گذشته همراه بود فرصت مغتنمی برای استان و اداره کل دانست.

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان اصفهان توجه ویژه به مراجع را از دیگر برنامه های اداره کل در یک سال گذشته برشمرد و افزود: با افزایش کمی و کیفی آمار مراجع در این سال ها رضایتمندی مردم افزایش یافته است.

وی تهیه و تدوین نظام جامع پیشنهادات در اداره کل و آموزش برای ۸۳۰۰ نفر ساعت از همکاران در سطوح مختلف کارشناسان، مدیران و معاونین را از دیگر اقدامات مؤثر در سال گذشته عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به تحقق ۹۶ درصدی مأموریت های این اداره کل گفت: امسال هم تلاش خواهیم کرد با افزایش بهره وری نیروی کار، حفظ و تثبیت اشتغال موجود، افزایش مهارت منابع انسانی، اصلاح ساختار ها و فرآیندها و توجه به مسائل فرهنگی جامعه کار و تولید گام های مؤثری برای تحقق شعار سال برداریم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز