خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

امسال بالغ بر ۱۱ برابر ظرفیت اسکان به اصفهان مسافر وارد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۱۸

در برخی مواقع در ایام نوروز سال ۹۳ بالغ بر ۱۱ برابر ظرفیت رسمی اسکان مسافر به اصفهان وارد شد که مدیرت واحد شهری با توجه به تجربیات سال های قبل در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان وضعیت و شرایط بهتری را به نمایش گذاشت.

ایلنا: جانشین رییس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر از ابراز رضایت درصد بالایی از مسافران از عملکرد خدمات تمام دستگاه‌های مربوط به این ستاد خبرداد و اظهارداشت: اسکان مسافران در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴درصد در این کلان شهر رشد داشت به طوری که در موج دوم سفرهای نوروزی این میزان به ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن رنجبر؛ همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش و اتحادیه مشاوران املاک در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به افزایش مسافران و ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) اما شاهد ترافیک روان و آرامش بیشتری در سطح شهر به دلیل تدابیر اندیشه شده بودیم.

جانشین رییس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر با اشاره به اینکه در برخی مواقع دراین ایام بالغ بر ۱۱ برابر ظرفیت رسمی اسکان مسافر به اصفهان وارد می‌شد گفت: با این وجود به علت برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش و همت اعضای این ستاد هیچ بار مضاعفی به این شهر تحمیل نشد و بستر این کلان شهر از لحاظ ترافیکی و اجتماعی آرام‌تر از سال گذشته بود.

وی رسیدگی به نظافت و تمیزی شهر، نما و منظر شهری متناسب با ایام فاطمیه و برنامه‌های فرهنگی اصفهان را در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهتر دانست و ادامه داد: برگزاری اولین هفته فرهنگی میدان امام علی(ع) و برپایی تورهای گردشگری را در ایام نوروز امسال را غنی‌تر و پر محتوا‌تر بود.

رنجبر خدمات ارائه شده را درباغ فدک در ایام نوروز امسال در زمینه انتظامی، امنیتی و ایمنی برای مسافران نسبت به سال قبل قابل توجه خواند و ادامه داد: تمام نیازهای مسافران با حضور تمام دستگاه‌های مربوطه در باغ فدک تامین شد و حتی در سطح شهر مسافران دچار هیچ سردرگمی نبودند.

وی با تاکید بر اینکه امسال مدیرت واحد شهری با توجه به تجربیات سال‌های قبل در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان وضعیت و شرایط بهتری را به نمایش گذاشت اضافه کرد: با توجه به خشکی رودخانه به عنوان یکی از جاذبه‌های شهر اصفهان اما میهمانان و شهروندان در نوروز امسال از مراکز و فضا‌های دیگری همچون ناژوان و باغ گل‌ها بیشتر از سال قبل استقبال کردند.

جانشین رییس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر همچنین گفت: درصد بالایی از مسافران از عملکرد خدمات تمام دستگاه‌های مربوط در ستاد خدمات سفر شهر رضایت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز