خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نظنز مطرح کرد:

هیچ گرایشی برایی انتخاب مدیران مد نظر نیست / مدیران باید چاره چویی از مشکلات مردم کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۷۹

گرایش اصولگرا یا اصلاح طلب در انتخاب مدیران اصلاً مهم نیست ‌آنچه اهمیت دارد، این است که مدیران مبلغ، مبشر و محقق شعارهای دولت و مطالبات مردم باشند و بتوانند باری از دوش مردم بردارند.

ایلنا: استاندار اصفهان در مراسم تکریم و معارفه ی فرماندار نطنز با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۲ به نام " حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی " توسط مقام معظم رهبری گفت: با وجود شرایط دولت در ابتدای سال، برخی در خلق این حماسه شک و تردید داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، با اشاره به وجود شرایط سخت اقتصادی، تورم، بیکاری، عدم روابط با برخی کشورها و تحریم‌ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و اعتماد به مردم؛ واژه ی حماسه را برگزیدند و کار ماندگار و بی بدیلی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: حضور حماسه مردم در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه ی سیاسی را رقم زد و با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب صورت پذیرفته، به لطف و کرم الهی، حماسه اقتصادی نیز تحقق می‌یابد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: سیاست انتخاب مدیران دولتی بر اساس اعتدال، تخصص، کار آمدی و تعامل آن‌ها بوده است و این سیاست ها چه در مدیرانی که ابقا شدند و چه جابه‌جا شدند لحاظ شده است.

زرگرپور، با بیان اینکه گرایش اصولگرا یا اصلاح طلب در انتخاب مدیران اصلاً مهم نبوده است، تصریح کرد: ‌آنچه اهمیت دارد، این است که مدیران مبلغ، مبشر و محقق شعارهای دولت و مطالبات مردم باشند و بتوانند باری از دوش مردم بردارند.

وی افزود: کسی که به عنوان کارگزار دولت تدبیر و امید قرار می‌گیرد، باید در راستای تحقق سیاست های دولت تلاش کند و مبلغ و مروج این سیاست ها باشد.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه مردم انتظار دارند رویکرد جدید سیاسی و اجتماعی در دولت حاصل شود، گفت: مردم رای به تغییر دادند و باید این تغییرات در سطح قابل قبول و معقولی اتفاق بیفتد.

وی به بیان ویژگی های شهرستان نطنز پرداخت و گفت: این شهرستان یک شهرستان ممتاز و قابل توجه است و وجود بیش از ۱۶۰ پزشک متخصص در سراسر استان از این شهرستان، علمای بزرگ و حضور مدیران اجرایی این شهرستان در جای جای کشور و به خصوص شهدای گرانقدری که میراثدار معنوی ما هستند، نشاندهنده ظرفیت بسیار بالای این شهرستان است.

استاندار اصفهان افزود: ‌ مردمان شریف نطنزو بادرود و اهالی کویر به ذکاوت و هوشمندی شهرت داشته و شعرا و عرفای بزرگی همچون ادیب نطنزی و شمس نطنزی را پرورانده‌اند، بنابراین شأن والای این شهرستان بار بزرگی را بر دوش ما قرار داده است.

زرگرپور با بیان اینکه از ارائه پیشنهادات استقبال می‌کنیم، افزود: این پیشنهادات تکلیفی را برای من ایجاد نمی کند و تصمیم گیرنده ی نهایی استاندار است و بنابراین فرمانداران نیز نباید وامدار هیچ کس و جناحی باشند.

وی افزود: درب فرمانداری باید به روی همه باز گذاشته شود و فرماندار باید به معنای واقعی فراجناحی عمل کند، به گونه‌ای که مردم از عملکرد وی رضایت داشته باشند.

رسول زرگرپور خواستار تعامل فرماندار شهرستان با امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بزرگان و ریش سفیدان شهرستان شد و افزود: فرمانداران باید با تعامل و همکاری با مدیران در راستای توسعه هرچه بیشتر شهرستان گام بردارند.

استاندار اصفهان در پایان این مراسم از فعالیت‌ها و تلاش‌های سید امیر جعفری تقدیر و تشکر کرد و یوسف حسنی را به عنوان فرماندار جدید نطنز معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز