خبرگزاری کار ایران

در ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان اصفهان مطرح شد:

با برهم زنندگان نظم و امنیت ایام نوروز برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۶۷

اجاره منزل در ایام نوروز برای مسافران تنها از طریق مشاورین املاک انجام می‌شود.

ایلنا: رییس کل دادگستری اصفهان در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان، جرایم خاص را جرایمی عنوان کرد که توسط اشرار و اوباش، در راستای بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی انجام می‌شود وهدف این ستاد پیشگیری، تعقیب مجرمان، کشف جرایم، تأمین امنیت جامعه و اصلاح مجرمان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمد خسروی وفا گفت: با توجه به توریستی بودن شهر اصفهان واینکه در تعطیلات نوروز اصفهان پذیرای حجم بالایی از مسافران است، برقراری نظم و امنیت بیشتر این ایام از اویت‌های کاری این سازمان است و با هرگونه نا‌امنیتی و اخلال درنظم عمومی برخورد جدی می‌شود.

وی در ادامه افزود: در روز چهارشنبه آخر سال با هرگونه اقدام مجرمانه و مخرب توسط افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهد شد.

خسروی وفا برخورد با فروشندگان عمده مواد محترقه و آتش زا و پیشگیری از فعالیت افرادی که کلید به دست به بهانه اجاره منزل در ایام نوروز باعثسد معبر و وقوع برخی جرایم می‌شوند را خواستار شد.

در پایان مقرر شد با هماهنگی با اتحادیه املاک، مسافران جهت اجاره منزل به دفا‌تر املاک سطح شهر معرفی شوند و تنها از مشاوران املاک منزل اجاره نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز