خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان تاکید کرد:

جوانان امروز جامعه ی هدف تهاجمات فرهنگی اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۸۱

برپایی جشنواره هایی مانند حسنات که در زمینه احسان و نیکوکاری در جامعه وارد عمل شده است بسیار مفید و لازم است چرا که اینگونه جشنواره ها در تسهیل سازی مسیر نذورات فرهنگی تاثیرگذار است.

ایلنا: رییس دفتر موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین افتتاح چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه اصفهان به طور خاص مامن هنرمندان است و این شهر اساتید بزرگی را در رشته‌های مختلف در خود پرورش داده است گفت: من خود ۲۲ سال است که در عرصه سینما حضور داشته‌ام و برپایی چنین جشنواره‌هایی را مفیدو لازم می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پیروز ارجمند، با اشاره به اینکه در تسهیل سازی مسیر نذورات فرهنگی بیشتر کار شود و در این زمینه تمهیدات و تشویقاتی درنظر گرفته شو د افزود: با مسئولیتی که در امر موسیقی دارم سال قبل ۲۰۰ کنسرت برگزار کردیم که ۵۰ درصد آن توسط خیریه‌های بوده است.

وی تاکید کرد: این امر نشان از ظرفیت هنرمندان و استقبالشان از برپایی برنامه‌هایی است که نیت حسنه در آن هست و این نشان از خیرخواهی هنرمندان است.

ارجمند با بیان اینکه جوانان باید در کانون‌های فرهنگی رشد یابند و این مراکز محفلی برای جوانان باشد، افزود: جوانان امروز جامعهٔ هدف تهاجمات فرهنگی قرار گرفته‌اند.

رئیس دفتر موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه پدرم تعزیه گردان بوده است در قدیم شاهد نذرهای فرهنگی و وقف نامه‌هایی که برای خرید امور تعزیه وقف می‌شد، بودم.

وی انجام کارهای خیر و وقف در راستای تقویت فرهنگ در جامعهٔ کنونی را ضروری دانست و گفت: در یکی از روستاهای چهار محال و بختیاری شاهد بودم که به ازای هر سه خانوار یک مسجد وجود دارد و این در حالی بود که دبیرستان کافی وجود نداشت و این بیانگر این نکته است که نذورات فرهنگی نباید در یک راستا باشد و صرفا با یک برنامه یک سویه پیش رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز