خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و بهره برداری مدیریت گاز رسانی کشور در اصفهان؛

گاز باید با کمترین خطای اندازه گیری در شبکه های مصرف توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۸۰

حمایت از منابع ملی و سرمایه های انسانی با کاهش خطای اندازه گیری در توزیع گاز مصرفی محقق خواهد شد.

ایلنا: معاون مهندسی و بهره برداری مدیریت گاز رسانی کشور در همایش هم اندیشی روسا و کار‌شناسان واحدهای اندازه گیری شرکت‌های گاز استانی کشور در اصفهان دقت در اندازه گیری را در واقع رعایت حقوق مصرف کنندگان وحفاظت از منابع ملی و سرمایه‌های انسانی دانست و تاکید کرد: لازم است با استفاده از آخرین فناوری‌ها و بومی سازی دانش‌های نوین همواره به سویی حرکت کنیم که خطای اندازه گیری به حداقل ممکن برسد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ شیخ بهایی استفاده از کنتورهای آلتراسونیک را یکی از دستاوردهای نوین در جهت کاهش بسیار زیاد خطاهای اندازه گیری در ایستگاههای C. G. S عنوان کرد و گفت: با استفاده از این تجهیزات پیش بینی شده ۱۴ هزار ایستگاه موجود در کشور مانیتورینگ شود.
شیخ بهایی گفت: با توجه به اینکه در نظر داریم طرح بزرگ مانیتورینگ ۱۴هزار S. C. G در هفت منطقه کشور اجرا کنیم، شرکت‌های گاز استانی باید در عملیات اجرایی و برون سپاری این امر دقت نظر زیاد داشته باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: دقت در اندازه گیری فشار و جریان توزیع گاز همواره یکی از دغدغه‌های مهم شرکتهای گاز استانی بوده و به نظر می‌رسد برگزاری این نشست‌های تخصصی برای استفاده از دستگاههای پیشرفته التراسونیک بتواند راهگشا باشد.
ˈسعید مومنیˈ اظهار داشت: سابقه بهره برداری از گاز طبیعی در این استان به ۱۳۴۸ برمی گردد و تاکنون بیش از ۹۹.۵ درصد از جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش گاز قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۶.۵ درصد از مساحت و جمعیت کشور در استان واقع شده، افزود: هم اکنون بیش از۱۰ درصد از فروش گاز کشور، ۸.۸درصد مشترکین، ۸.۳درصد انشعابات، ۸.۱ درصد شبکه‌های گازرسانی، ۱۰.۶ درصد شهر‌ها و هشت درصد روستاهای گازرسانی شده کل کشور مربوط به این استان پهناور است.
به گفته وی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در ۱۱ ماه گذشته روندی مطلوب داشته و با نصب ۲۴هزار انشعاب جدید، ۹۳۰ کیلومتر شبکه گذاری، ۷۵هزار اشتراک پذیری و۷۲ هزار مصرف کننده جدید شمار مشترکین به بیش از یک میلیون و ۴۸۵ هزار رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون هفت واحد صنعتی ابرمصرف، بیش از شش هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی و ۱۴۸ جایگاه CNG در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز