خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خبر داد:

جشنواره علامه حلی میزبان یکهزار و ۲۸۴ طلبه خواهر اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۲۹

یک هزار و ۲۸۴ طلبه خواهر اصفهانی در جشنواره استانی علامه حلی شرکت می کنند.

ایلنا: معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به پیشینه فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه خواهران وارسال یک هزارو ۲۸۴ اثر از سوی طلاب حوزه علمیه خواهران به جشنواره علامه حلی اظهار داشت: طلاب حوزه های علمیه خواهران برای دو مقطع سطح ۲ و سطح سه موظف به ارائه پایان نامه هستند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عفت رمضانیان با اشاره به اینکه این پژوهش ها عمدتا متناسب با نیازهای روز و پرسش های نسل جوان است افزود: تحقیقات انجام شده در حوزه های علمیه با هدف پاسخ به مطالبات حق جویانه این قشر از جامعه و مقابله با شبهات برنامه ریزی می شود.
وی ادامه داد: در نهایت از بین این آثار پس از سه مرحله ارزیابی اجمالی، تفصیلی و داوری نهایی، تعداد ۱۵ اثر حائز رتبه و سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
رمضانیان تصریح کرد: در مجموع ۱۱ اثر به صورت کتاب، ۱۶ پایان نامه سطح سه حوزه، ۳۳۹ اثر تحقیق پایانی سطح ۲ حوزه، ۵۴۹ مقاله و ۱۰ پایان نامه دانشگاهی است.
وی افزود: ۴۰درصد آثار پس از ارزیابی به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرد و از این مرحله نیز ۴۴ اثر به مرحله داوری رسید و در این بخش نیز ۱۸ اثر حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز