خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبر داد:

میزبانی هر ساله اصفهان از ۳ تا ۵ میلیون مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۶۰

اصفهان با دارا بودن جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری، هر سال از سه تا پنج میلیون نفر مسافر در عید نوروز پذیرایی می‌کند.

ایلنا: اصفهان با دارا بودن جاذبه‌های بی‌شمارگردشگری، هر سال از سه تا پنج میلیون نفر مسافر در عید نوروز پذیرایی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان به واسطه دارا بودن جاذبه‌های بی‌شمار هر سال از سه تا پنج میلیون نفر مسافر در عید نوروز پذیرایی می‌کند.
محسن مصلحیˈ از جمله برنامه‌های این ستاد را توزیع منطقی گردشگران در تمام استان خواند و افزود: یک خدمت رسانی مطلوب شامل تامین اقامت، حمل و نقل داخل، بین و برون شهری، اطلاع رسانی و پذیرایی مناسب است.
دبیر ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان همچنین با اشاره به سابقه ۲۰ ساله ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان بر آماده سازی زمینه‌های مختلف برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تاکید کرد.
ˈعیسی بهمنیˈ مدیر کل امور روستایی استانداری اصفهان نیز با اشاره به ظرفیت بالای روستاهای گردشگری استان اصفهان گفت: امسال هفت اقامت‌گاه اصلی و ۵۰ اقامت‌گاه فرعی در روستا‌ها دایر خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از حوادثمنجر به فوت در جاده‌ها با خواب آلودگی مرتبط است گفت: با آسیب‌شناسی انجام شده در طول راههای استان اصفهان ۲۰ ایستگاه مشترک در نقاط حادثه خیز ایجاد و به رانندگان در این ایستگاه‌ها خدمات ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز