خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

معرفی آثار هنری طلاب و روحانیون با برگزاری هفته فرهنگی هنری اشراق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۵۹

هفته فرهنگی هنری اشراق از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه با برگزاری نمایشگاه های تجسمی، خوشنویسی در اصفهان برگزار می شود.

ایلنا: هفته فرهنگی هنری اشراق از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه با برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی، خوشنویسی در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هفته فرهنگی هنری اشراق در اصفهان با برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی، خوشنویسی، عکس، نقاشی و… همچنین برگزاری شب شعر با حضور طلاب شاعر و پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم اشراق و نشست‌های تخصصی اقدام به معرفی بهتر و بیشتر آثار هنری طلاب و روحانیون می‌کند.

حجه الاسلام محمد قطبی اظهار داشت: هفته فرهنگی اشراق به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان وبا همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از آنجایی که آثار هنرمندان روحانی با محتوای دینی است می‌تواند در گسترش هنر دینی در جامعه تاثیر گذار باشدو ما وظیفه خود می‌دانیم در معرفی این آثار تلاش کنیم.

گفتنی است آیین افتتاحیه هفته فرهنگی اشراق شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح با حضور جمعی از مسوولان استان و هنرمندان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز