خبرگزاری کار ایران

سکان فرمانداری نایین به دست سهراب مظفر نجفی سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۵۳

استاندار اصفهان مسئولین فرمانداری شهرستان نایین را به سهراب مظفر نجفی سپرد.

ایلنا: استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار نایین که با حضور امام جمعه، ‌نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۳۰۰ شهید شهرستان نایین به عنوان منابع ارزشمند این شهرستان به حساب می آیند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای امسال برگزیدند و با وجود شرایط سخت، تورم، بیکاری، ‌عدم روابط با برخی کشورها و تحریم های هوشمندانه و به قول خودشان فلج کننده، ‌باز هم این حماسه محقق شد.

وی با اشاره به حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه و انتخاب دولت تدبیر و امید افزود: اکنون با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب انجام شده است، ‌حماسه اقتصادی نیز تحقق خواهد یافت.

زرگرپور تصریح کرد: گرایش های سیاسی در انتخاب مدیران اهمیت ندارد بلکه اعتدال، تخصص، کارآمدی، تعامل و محقق کردن شعارهای دولت و مطالبات مردم مورد توجه است.

استاندار اصفهان با اشاره به ذکاوت و هوشمندی مردم نایین و وظیفهسنگین فرمانداری در برابر مردم این شهرستان، از فرماندار جدید خواست تا در فرمانداری را بروی همه باز گذاشته و به معنای واقعی فراجناحی عمل کند، به گونه‌ای که مردم از عملکرد وی رضایت داشته باشند.

گفتنی است استاندار اصفهان در پایان از تلاش های یوسف حسنی تقدیر و ضمن دعوت از وی برای همکاری در منصب دیگر، ‌سهراب مظفر نجفی را به عنوان فرماندار جدید نایین معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز