خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

واگن‌های متروی اصفهان به بندر عباس رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۳۰

۳۲۵ میلیارد تومان از بودجه سال آینده شهرداری به متروی اصفهان اختصاص یافته است.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۳۱۵ واگن توسط سه کلان شهر اصفهان، تبریز و شیراز به شرکت مادر تخصصی سفارش داده شده اما به دلیل ایجاد اشکالاتی در انتقال مبلغ تحویل این واگن‌ها به تاخیر افتاده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی اظهار داشت: ۱۵ واگن یعنی از واگن‌های سفارش داده شده به بندرعباس رسیده که بین سه شهر اصفهان، تبریز و شیراز تقسیم می‌شود و امید است هرچه سریع‌تر واگن‌های قطار شهری اصفهان به شهرداری تحویل داده شود.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: فاز اول خط یک شمالی - جنوبی از مقابل شهرک کوثر در خیابان امام خمینی(ره) تا خیابان کاوه و فاز دوم از خیابان چهارباغ تا سپاهان شهر به طول ۴۳ کیلومتر است که فقط برای راه اندازی فاز دوم قطار شهری باید هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شود.
امینی با ابراز امیدواری از راه اندازی دوایستگاه میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب تصریح کرد: در بودجه ۹۳ شهرداری احداثچهار پارک سوار مترو در محدوده شمال تا جنوب اصفهان در خیابان امام خمینی(ره) ورودی عاشق آباد، خیابان کاوه، میدان آزادی و صفه در نظر گرفته شده است که همزمان با راه اندازی خط اول مترو به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای تکمیل خط اول مترو شهر اصفهان ۳۲۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده، افزود: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۲۵ میلیارد تومان غیر‌نقدی به پروژه متروی اصفهان اختصاص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز