خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

صحبت برای نقاط ضعف مسکن مهر بی‌فایده است، تعهدات مسکن مهر تا پایان به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۹۴

استاندار اصفهان در دیدار با سید محمد پژمان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به بحثدر خصوص پیشرفت مسکن مهر در استان و مشکلات پیش روی آن پرداخت.

ایلنا: استانداراصفهان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به افتتاح ۱۶۵ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان گفت: ۵۳ هزار واحد مسکن مهر که بیشتر مربوط به شهرهای جدید است در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، با بیان اینکه ۷۵ درصد از تعهدات اصفهان در ساخت مسکن مهر انجام شده است؛ گفت: اجرای این تعهدات ۱۵ درصد از متوسط کشور بالا‌تر است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر در استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت بهتری قرار دارد، افزود: باید انرژی خود را معطوف به حل مشکلات کرده چرا که امروز صحبت برای نقاط ضعف مسکن مهر بی‌فایده است.

وی با بیان اینکه دولت متعهد به اتمام پروژه‌های مسکن مهر است، اظهار داشت: ممکن است مسکن مهر جدیدی نداشته باشیم ولی آنچه باقی مانده است را باید تکمیل کنیم.

استاندار اصفهان، به مشکلات اساسی مسکن مهر اشاره کرد و گفت: دو نرخی بودن سودهای بانکی که به نوعی موجب تبعیض در جامعه شده است و همچنین بحث‌های مربوط به مالیات و بیمه از مشکلات اساسی در این خصوص است.

وی بحث‌های روبنایی این مناطق، ساخت مدرسه، مسجد، بیمارستان، فضای سبز و پاسگاه را مهم دانست و اظهار داشت: لازم است نیازهای سایت‌های ساخته شده احصا و بررسی شود و متولیان ساخت و تکمیل آن‌ها مشخص شوند.

سید محمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این دیدار تامین زمین و تسهیلات بانکی، خدمات زیربنایی و خدمات وتاسیسات روبنایی را از بخش‌های مهم مسکن مهر برشمرد و ضرورت توجه به آن را مهم ارزیابی نمود. همچنین آمادگی کامل این ارگان را برای هرگونه مساعدت برای توسعهٔ استان اصفهان در بخش مسکن اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز