خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه منابع وپشتیبانی آموزش و پرورش گلپایگان خبر داد:

پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در ۸ مدرسه گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۲۰

مدیریت آموزش وپرورش گلپایگان، تا کنون ۸مدرسه این شهرستان که دارای شرایط لازم برای رفاه اسکان مسافران نوروزی است را شناسایی و برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است.

ایلنا: معاونت توسعه منابع وپشتیبانی آموزش و پرورش گلپایگان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروز۹۳ این مدیریت ۸مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، باقر عبیری، اظهار داشت: مدارسی که درشهرستان گلپایگان برای اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته می‌شودباید دارای شرایط خاص رفاهی جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی باشند.

وی افزود: این مدارس باید شرایطی همچون نوساز بودن، دارای آشپزخانه و حمام، نزدیک به خیابانهای اصلی شهر و سرایه دار داشته باشد.

عبیری تصریح کرد: مدیریت آموزش وپرورش تا کنون ۸مدرسه که شرایط لازم برای رفاه اسکان مسافران نوروزی را داشته درنظر گرفته است.

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش به ذکر مدارس درنظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروز ۹۳ درشهر گلپایگان اشاره، و گفت: دبیرستان پسرانه صحت واقع در کوچه مسجد حاجی و دبیرستان دخترانه الزهراء واقع در کوچه اداره آموزش و پرورش گلپایگان است.

وی همچنین مدرسه ۱۷شهریور و مدرسه استثنایی امید که هر دو مدرسه در خیابان فرمانداری گلپایگان واقع شده است را مکانهای دیگری برای اسکان مسافران نوروز ۹۳ اعلام کرد.

باقر عبیری افزود: خوابگاه محسن حسینی واقع در بلوار امام علی(ع) که در جاده حسن حافظ است و یک مدرسه ابتدایی دوشیفته با نام امین و آیت الله غفاری که در خیابان هفده تن کوچه درمانگاه رئوف می‌باشد، که برای اسکان مسافران نوروز ۹۳ درنظر گرفته شده است.

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش گلپایگان همچنین با بیان اینکه مدارس دو شهر گوگد و گلشهر نیز برای اسکان مسافران نوروز ۹۳ درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در شهر گوگد مدرسه آیت الله گلپایگانی واقع در بلوار شهدا و در شهر گلشهر مدرسه ابتدایی نوسازی شده شهدای گلشهر واقع در بلوار امام خمینی(ره) آماده جهت اسکان مسافران نوروز ۹۳ است.

عبیری تأکید کرد: این مدیریت برای رفاه مسافران نوروز۹۳، دفتر ستاداسکان مسافران نوروزی در دو شهر گوگد و گلشهر را در‌‌ همان مدارس برای پذیرش مسافر تشکیل می‌دهد.

عبیری ادامه داد: دفترمرکزی ستاد اسکان مسافران نوروزی گلپایگان در محل مدیریت آموزش وپرورش از تاریخ ۲۰/۱۲ / ۹۲(۲۰ اسفندماه) آماده پذیرش مهمانان نوروز ۹۳ و خدمات رسانی به آن‌هاست.

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش گلپایگان یادآوری کرد: این مدیریت آمادگی لازم را دارد چناچه تعداد مسافران نوروزی درشهرستان افزایش یابد، مدارس دیگری را که در شأن مسافران نوروز ۹۳باشد برای اسکان آن‌ها در نظر می‌گیریم.

عبیری تأکید کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناسایی ومعرفی جاذیه‌های دیدنی و مکان زیارتی وتاریخی شهرستان است ودرهمین راستا با برنامه ریزی دقیق و کارهای فرهنگی برای معرفی شهرستان اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز