خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد:

راه‌اندازی خانه فرهنگ آب، گامی برای تغییر فرهنگ رفتاری مردم در خصوص مصرف بهینه آب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۸

دومین نشست تخصصی چگونگی پیگیری و تسریع در راه اندازی خانه فرهنگ آب، نشستی با حضورمدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و۶ نفر از متخصصین طراح موزه در دفتر روابط عمومی شرکت آبفا اصفهان برگزار شد.

ایلنا: دومین نشست تخصصی چگونگی پیگیری و تسریع در راه اندازی خانه فرهنگ آب، نشستی با حضورمدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و۶ نفر از متخصصین طراح موزه در دفتر روابط عمومی شرکت آبفا اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دراین جلسه نمایندگان شرکت‌های آوگون – پژواک طرح زاگرس – لولاک - مهندسین مشاور رویان سپاهان – مشاورین تدبیرو مهندسان هنر حضور داشتند، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، ایجاد خانه فرهنگ آب را ابتکاری نو درکشور و جهت فرهنگ سازی وتغییر فرهنگ رفتاری مردم درخصوص صرفه جویی و مصرف بهینه آب و ایجاد یک پایگاه اجتماعی فرهنگی، هنری در استان اصفهان دانست.
بنی طبا، با بیان اینکه خانه فرهنگ می‌تواند محلی بمنظور ایده‌پردازی در خصوص تغییر هنجار‌ها نسبت به مصرف بهنیه آب باشدگفت: انتظار می‌رود خانه فرهنگ مرکز تردد اصحاب فرهنگ، رسانه و هنر شود. همچنین این خانه به منظور شناسایی و بیان ارائه هویت، نشانه‌ها و قدمت شرکت آب وفاضلاب استان است.
وی با بیان اینکه ساختمان مورد نظر اولین و قدیمی‌ترین ساختمان شرکت بوده و از نظر موقعیت مکانی در شرایط بسیار خوب شهری واقع شده، افزود: نگاه ما به موضوع موزه آب نگاه کوته بینانه نبوده و اگر چه ایجاد خانه فرهنگ در استان اصفهان اولین تجربه ما در این مقوله است ولی بعنوان یک چشم انداز ایده آل، ملی، هدفمند درنظر گرفته شده تا بتوان از این طریق به اهداف مورد نظر که مصرف بهینه آب در میان اقشار مختلف جامعه است و نیز مکانی باشد برای ارائه سیر تحول چگونگی فعالیت و خدمات رسانی شرکت از بدو تأسیس تاکنون و در قالب موزه‌ای اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
وی گفت: استفاده بهینه از فضاهای موجود – طراحی و معماری اساسی و اصولی مرتبط باشان اصفهان - هویت و قدمت شرکت خصوصا ً روشهای استحصال آب از ابتدا تا کنون که بتواند انتظارات اقشار مردم اصفهان و سایر استان‌ها را در سطح ملی تأمین نمایند از دیگر اهداف ایجاد خانه فرهنگ آب در اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز