خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی استان رشد ۶ درصد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۸

سیستم دریافت اینترنتی لیست حق بیمه از ۱۲ هزار کارگاه، در ۸ شعبه منتخب تامین اجتماعی استان راه اندازی شده است.

ایلنا: مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در نسشت مشترک مدیران بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی که با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اصفهان بر گزار گردید تعداد بیمه شدگان اصلی و تابعه تامین اجتماعی استان اصفهان را بیش سه میلیون نفر عنوان کرد و افزود: در سال ۹۲،۶۳ درصد جمعیت استان اصفهان تحت حمایت‌های قانونی کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ علی اصغر داد خواه با اشاره به رشد ۶ درصدی جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در اسفند ماه سال ۹۱ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۰ تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۴۱ واحد بیمه‌ای، ۱۳ کارگزاری رسمی، ۲۵ شعبه اقماری و ۲۶ مرکز درمانی است که به بیش از ۳ میلیون بیمه شده خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهند.

وی بهترین راه حل برای ساماندهی وضعیت درمان استان را تشکیل شورای سیاست گذاری عنوان کرد و افزود: به پیشنهاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان این شورا با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان، قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدیر کل بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح استان و نماینده بخش خصوصی بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.

دادخواه با اشاره به وجود ۷ پلی کلینیک و درمانگاه تخصصی، ۱۰ درمانگاه عمومی و یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در اصفهان گفت: درمانگاه پلی کلینیک تامین اجتماعی شهید کمال‌پور واقع در خیابان چهار باغ بالا در حال بازسازی است.

در ادامه این نشست مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز گفت: تعداد بیمه شدگان در سال ۹۱ شش درصد افزایش یافته است و در حال حاضر بدون احتساب شهرستان کاشان نزدیک به دو میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر درمانی تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه این استان از نظر تعداد ویزیت سرپایی پزشکان به رتبه دوم کشور پس از مدیریت درمان استان تهران دست یافته است گفت: این سازمان با ۴۴۸۰ مرکز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ۲۸۶۷ پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک، به بیمه شدگان استان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

علی اعتصام‌پور افزود: استان اصفهان با بیشترین پذیرش ویزیت و بستری در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی که خدمات درمانی ارائه می‌دهند، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

اعتصام‌پور از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده و در دست اجرا در سال ۹۲ را اصلاح ساختار فیزیکی مراکز درمانی تامین اجتماعی، ارتقا کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی و اصلاح فرآیند‌های اداری و مالی، توسعه فرهنگ ورزش و تندرستی در بین جامعه بیمه شدگان و مستمریبگیران و افزایش هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های متولی ارائه خدمات و تعامل مدیریت تامین اجتماعی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان‌ها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز