خبرگزاری کار ایران

با تایید شبکه بهداشت شهرستان خوانسار:

۲ تن عسل کشف شده درخوانسار تقلبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۹

در بازرسی از یک وانت نیسان، تعداد ۸۹ حلب عسل به وزن تقریبی دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم در خوانسار کشف و ضبط شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار استان اصفهان از کشف دو تن و ۵۰۰ کیلو گرم عسل غیر بهداشتی و تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان «سرهنگ» ولی اروجی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان با بار عسل مشکوک شده و با توجه به اینکه راننده خودرو هیچ گونه مجوز بهداشتی برای حمل بار خود نداشت آن را توقیف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو، تعداد ۸۹ حلب عسل به وزن تقریبی دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به تقلبی بودن این محموله بیان داشت: با حضور بازرسین شبکه بهداشت شهرستان از عسل‌های موجود نمونه برداری به عمل آمد که پس از انجام آزمایشات، مشخص شد عسل‌های توقیفی با استاندارد‌های لازم مطابقت نداشته و تمامی آن‌ها غیر بهداشتی و تقلبی هستند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد گفت: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان در صورت مشاهده با فروشندگان و توزیع کنندگان موادغذایی غیربهداشتی و غیراستاندارد هرگونه سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز